Skip to main content
THEATER MODE

Drama Kan Kukejar Cinta Kamu Full Episode

Drama Kan Kukejar Cinta Kamu Full Episode : Pasti yang ramai ingin menyaksikan drama adaptasi novel Kan Kukejar Cinta Kamu karya Fauziah Ashari yang bakal mengisi slot Megadrama di saluran Astro Ria.

Kan Kukejar Cinta Kamu yang menemukan gandingan Amyra Rosli dan Fendy Bakry dalam drama tersebut yang mana mempunyai 28 episod kesemuanya diarahkan oleh Yusry Abdul Halim.

Kan Kukejar Cinta Kamu ini bakal menemui penonton pada bulan Disember 2018.

Tajuk Kan Kukejar Cinta Kamu
Jumlah Episod 28 episod
Tarikh Tayangan 17 Disember 2018
Waktu Siaran Isnin-Khamis, 10:00 malam
Siaran TV Slot MegaDrama (Astro Ria)
Pengarah Yusry Abdul Halim
Terbitan Global Station Sdn Bhd
Pelakon Dan Watak:
Amyra Rosli sebagai Alma Hakim
Fendy Bakry sebagai Mukramin Raiyan
Delimawati sebagai Nek Bonda
Hafidz Roshdi sebagai Huzail
Elya Miera sebagai Dilaila
RATING/PENILAIAN KAMI: ★★★★☆

Sinopsis Drama Kan Kukejar Cinta Kamu Full Episode

Alma dan Raiyan bertemu ketika sama-sama belajar di luar negara dan berkahwin secara senyap tanpa pengetahuan keluarga sebelum kembalinya ke tanah air.

Sehari selepas berada di tanah air, Raiyan kemalangan hingga menyebabkan dia kehilangan identiti diri dan keliru sentiasa. Alma atur strategi. Tanpa dedahkan statusnya sebagai isteri, dia buru dan dekati Raiyan dalam senyap.

Nek bonda yang digelar 'Hitler' orang berkuasa dalam keluarga Raqib mengetahui Ray sudah berkahwin dengan Alma tetapi disebabkan dendamnya dengan keluarga Alma, Nek Bonda merahsiakan kewujudan Alma daripada Ray. Nek Bonda memilih Dilaila untuk dikahwinkan dengan cucu kesayangannya.

Bapa Alma, Datuk Seri Hakim pula mahu Alma berkahwin dengan Huzail, anak rakan kongsinya. Alma merahsiakan statusnya kerana bapanya sebelum ini pernah berpesan supaya dia tidak mendekati keluarga Datuk Raqib.

Drama Kan Kukejar Cinta Kamu Full Episode

Jika anda ada pertanyaan/cadangan/saranan atau ingin menghubungi kami secara terus silalah hubungi kami melalui RUANGAN PESANAN INI atau boleh terus hubungi kami diruangan LIVE CHAT INI ataupun ruangan komen di bawah.

Dan Jangan Lupa Like/Follow Laman Facebook Kami Terlebih Dahulu Agar Anda Menjadi Orang Yang Terawal Mengetahui Segala Informasi Yang Terkini.

Sekiranya anda ingin mengetahui tentang apa sahaja informasi yang berkaitan seperti tajuk artikel ini ( Drama Kan Kukejar Cinta Kamu Full Episode ) ,anda bolehlah join GROUP/KUMPULAN FACEBOOK kami yang mana kini telah melebihi 200,000 ahli.

Pastikan anda SUBSCRIBE CHANNEL YOUTUBE KAMI terlebih dahulu agar membolehkan anda melihat kandungan yang kami kongsikan secara eksklusif.


Comment Policy: Please write your comments that match with the topic on this this page's posts. Comments that contain links will not be displayed.
Buka Komentar
You Might Also Like:
Loading...