Skip to main content
THEATER MODE

[TERSEBAR] Link Video Aksi Ditangga View Chin dan Mira Menjadi Carian Para Netizen

Link Video Aksi Ditangga View Chin dan Mira Menjadi Carian Para Netizen

Megintai ruangan komen di tiktok Amirah Aqilah, ramai netizen ingin melihat sendiri aksi ditangga View Chin dan Mira yang dikatakan telah 'leaked' dan tersebar. Bahkan ada yang tanpa segan silu meminta video dalam hotel pula.

Nampaknya kisah mereka makin hangat mengalahkan artis dan ahli politik punya cerita.

Siapa View Chin Sebarnya Dan Apa Biodati View Chin Sebelum Viral?

View Chin Memulakan Perniagaan Dari Jualan Baju Muslimah hingga Jadi Raja TikTok Malaysia

View Chin memulakan perniagaan jualan baju muslimah pada tahun 2011. Namun, persaingan sengit dalam pasaran membuatkan dia mengubah strategi perniagaannya dengan menumpukan kepada niche baju muslimah saiz besar. Keputusan itu membawa kesan yang baik kerana terdapat permintaan yang tinggi untuk jenis baju muslimah ini.

View Chin juga merupakan antara individu yang pertama kali mengadaptasi aplikasi TikTok semasa ia masuk ke Malaysia. Dia memanfaatkan platform tersebut dengan menghasilkan kandungan komedi dan drama yang lucu. Video yang dihasilkan olehnya sering kali berupa parodi, lakonan semula video, dan juga skrip drama yang dicipta sendiri. Kebanyakan idea yang digunakan adalah hasil daripada pengalaman yang diperoleh semasa beliau menetap di Tanah Besar China.

Kejayaan View Chin dalam penggunaan TikTok membawanya memenangi beberapa anugerah, termasuk jumlah tontonan video TikTok tertinggi pada tahun 2020, dengan jumlah tontonan sebanyak 27 juta. Kejayaan tersebut juga membawa dia memperluaskan lagi perniagaannya dengan menjadi penyedia kandungan. Kandungan yang dihasilkan menjadi popular dan dilihat oleh ramai orang, dan hasilnya, banyak syarikat menawarkan kerjasama dengan dia untuk mempromosikan produk mereka.

Pada tahun lepas, View Chin melaporkan pendapatan syarikatnya melepasi RM 2 juta. Walaupun begitu, terdapat dakwaan daripada isteri View Chin yang mengatakan bahawa dia telah diusir daripada syarikat tersebut.

Beberapa netizen telah memberikan pandangan mereka mengenai kejayaan View Chin di TikTok. Walaupun banyak yang memberikan pujian, ada juga yang mengkritik kerana menganggap bahawa kejayaan View Chin adalah disebabkan oleh kelebihan yang diperoleh daripada menjadi antara individu terawal yang mengadaptasi TikTok. Ada juga komen-komen yang mengandungi elemen humor, seperti komen netizen yang menyatakan bahawa "biasanya dengar penyondol runtuhkan masjid, ni kes rare sebab penyondol runtuhkan tokong".



Comment Policy: Please write your comments that match with the topic on this this page's posts. Comments that contain links will not be displayed.
Buka Komentar
You Might Also Like:
Loading...