Skip to main content
THEATER MODE

Akhirnya Isteri View Chin Iaitu View Chin Kongsikan Video Mira Curang Dengan Suaminya ! Sungguh Tak Sangka Dan Ramai Terkejut

View Chin Curang Dengan Pekerja Bernama Mira?

Usahawan dan influencer terkenal, View Chin, telah dilaporkan mempunyai hubungan sulit dengan salah seorang pekerjanya yang dikenali sebagai Mira.



Keadaan ini didedahkan oleh isteri View sendiri dalam satu posting di laman Facebook miliknya yang memaparkan perbualan suami dan pekerjanya dalam aplikasi WhatsApp.



Dalam posting tersebut, isteri View turut berkongsi rakaman kamera litar tertutup (CCTV) yang menunjukkan mereka bertengkar sebelum lelaki itu memukulnya.



Walaupun sebelum ini, View Chin telah dinasihatkan oleh netizen supaya berhati-hati dengan tindakan penyondol, namun isteri beliau lebih percaya bahawa suaminya hanya melakukan tindakan tersebut sebagai strategi pemasaran semata-mata.



Cerita dalam kelambu pun didedahkan juga oleh isteri view chin sendiri seperti di bawah ini:



Perkongsian lebar panjang isteri View Chin di bawah ini juga telah menjadi tular. Namun posting berkenaan tidak lagi dapat di akses di laman fanspage beliau.

Tidak pasti samada ianya diprivatekan atau dipadahmkan ataupun telah diturunkan.

Pun begitu pihak kecoh.info sempat menyalin posting tersebut seperti di bawah ini:

First,saya minta maaf.I tahu sebagai seorang influencer yang famous,benda ni viral,i ganti suami i dan mira buat benda cam ni i mengucapkan minta maaf untuk semua peminat kita,supplier,family ku,kawan ku …perkara ni, untuk Aku dan keluargaku memang sakit hati sangat2,Aku pun memang kecewa.

Yang dulu selalu bagi nasihat suruh saya hati2 dengan perempuan tu, korang cakap betul. Tapi selama ni i memang percaya dorang, sebab suami I cakap ni ialah marketing strategy sebab nak ambik perhatian penonton dan biar korang kecam sebab views naik. Tapi rupanya saya dah salah..salah i sebab saya percaya dengan suami yang kahwin 8 tahun… Pada September 2022 suami I cakap dia nak pergi Bali sendiri, sebab dia stress so dia nak sendiri pergi tenangkan sendiri.so I pun ok lah, sebab dia buat live kan memang stress. Tapi Ada satu scammer inbox I kat ig dia cakap suami i bukan seorang pergi Bali. Lepas tu saya screenshot hantar kepada suami, cakap awak terlalu famous Ada orang nak toxic. Suami I suruh saya block dia.jangan perduli dia. Tapi sebab kebelakang ni banyak peminat suruh I hati2, sebab dorang selalu keluar, even kat luar dorang pun tak bantang, sangat rapat. Apabila I dah curiga, I tanya seorang…dia diam je…dia tak mengaku sebab dia risau Aku sakit hati. Lepas tu saya tanya betul2, baru dia tak sampai hati tengok Aku nangis merayu dia. Dia cakap dorang memang pergi Bali masa September 2022. Masa tu adik Mira accident, call dia tak jawab. Apabila Mira dah balik orang tu tanya dia dengan nangis kenapa nak layan miss macam tu. Baru Mira mengaku, tapi dengan reaksi yang tenang je. Masa tu I memang nangis sampai tak boleh nak nafas,kenapa dorang nak tipu I. Mira dah ikut saya selama 5 tahun, i memang layan dia bagus,sangat percaya dia. Staff I semua pun tau. Apabila saya tau perkara ni, saya check suami punya phone, baru tahu dorang start since April 2022. Masa tu I dalam bantang,I baru bersalin tau. Masa tu I pun dapat cari phone dia kecuali Mira lagi Ada satu nurse yang jaga Anak I. Dorang pun pergi hotel tau. Dan staff lama saya pun cakap dengan i dia pernah nampak dorang pergi rumah lama saya masuk rumah apabila masa saya bantang

Semenjak suami buat live sebab suami i sangat stress. Dia Akan hamtam I, apabila buat Seks dia akan hamtam dan cubit paha saya.dan jugak dia suka rakam masa sex.selama ni dia pun bagi ubat excited saya makan sampai I langsung tak tau sendiri tengah buat apa. Sebab dia nak syok, dia nak saya Happy, excited.dia nak Saya tak sakit tak nangis apabila dia hamtam I. Ubat tu kuat sangat, dia cakap kawan bagi dia.selalu dia bagi i makan pun saya tak nak. Tapi saya tak boleh tolak dia, saya takut. Ubat tu kuat setiap kali makan hari kedua mesti sakit kepala. Ada satu hari dia tiba2 tanya saya buat sex 3 orang boleh tak. I Mestilah cakap tak Boleh! I sangat marah tau, tapi I tak Berani nak lawan sebab ekonomi saya gantung kat dia. Tapi saya pun tolak jugak!i cakap lah pls respect me! Im your Wife not your toy! I masih ingat ada satu hari dia bawa saya pergi hotel, dia buka wine kasi minum. Lepas tu makan ubat lagi. I dah tak tau sendiri buat apa dah, hari kedua I just nampak paha I lebam. Badan I sakit. Lepas tu I terjumpa Ada foundation perempuan. Tapi bukan I punya, dia cakap mungkin sebab hotel cleaner tak clean habis. Customer last tu tinggal. I pun biar je. Tapi I syak pada malam tu mesti Ada something !

Sekarang I dah tahu mereka memang tipu I, Dan jugak bersama Selama 1tahun. Apabila saya berbantang dorang dah pergi hotel dah.I tanya dia kenapa buat macam tu? Dia cakap dia tak pernah sex dengan staff sendiri rasa fresh. Dan dia nak masuk islam sebab kalau Sudah masuk Islam baru ada lebih melayu percaya dia dan beli barang kat live dia. Korang rasa Mira sangat rajin kan? Mana tak rajin, siap OT kat bilik office bos. view chin suruh saya sign surat cerai dan 3 Anak mesti nak bagi dia.kalau I tak ikut,dia Akan post video I. Dan dia Akan stop income I tak bagi saya iklan sebab I Ada contract dengan dia. Kalau I terminate I kena bayar Sebanyak 5juta! Walaupun I tak curang dia pun akan cakap kasi peminat tau I yang curang dulu! Masa berbantang dorang dah pergi hotel, macam mana i curang! Korang sendiri tengok lah, my life semua Anak i dan dia je! I curang!🙄 fitnah i macam tu! I suruh dia bayar hutang i 60ribu! Baru dia cakap dengan I, Dia cakap dia takkan pulangkan wang saya! I terpaksa sign sebab I takut takde income macam mana? Lepas sign dia cakap dia masih akan cinta saya, cuma bukan isteri dia je.dia nak saya layan mira macam layan adik sendiri. Kena jaga dia, apa?! Tapi I bagi masa view chin, sebab I rasa mungkin sebab dia masih kena nak Mira tolong dia live. So I pun pretend like layan mira baik, kadang2 keluar 3 orang makan. Sebab I pun takut view chin tak happy, kalau tak happy Saya Akan kena marah. I terpaksa macam boleh terima dorang.I hanya harap suami I happy je, sebab I cinta sangat dengan dia.i ingat dia betul2 akan cinta saya sayang saya, tapi dia semakin teruk. Tak balik rumah makin obvious kat Office , mira pun pretend sendiri ialah lady Boss. Makin biadap kepada i.selalu kat View Chin depan cakap buruk i dan sengaja buat hal kat anak Dato dan team i, cakap belakang. Terjadi View Chin tak suka anak Dato.

I tahu korang beberapa tahun ni yang Ada follow kita pun tahu kita sangat Bahagia.tapi sebab suami I punya income dari sana, so I tak Boleh nak hancur kerjaya dan character dia. Sebab I Ada 3 Anak, I kena protect Anak I.tapi I rasa staff I pun dah perasan I dah lama tak cakap dengan Mira sebab this happen. Tapi sebab suami I nak jaga character dia, so dia still kena berlakon like sangat sweet dengan I.sebab dia nak korang rasa dia suami baik. Mira selalu nak ganti i jadi isteri View Chin! Tapi sebab view chin still nak buat live, dia takut netizen Malaysia kecam dia terjadi dia takde sales,so dia tak nak maklumkan hubungan dia dengan mira. Tapi mira ni bodoh! Sebenarnya view chin selalu cakap dengan saya mira cuma ialah sex toy dia. Dia cuma nak feel something excited! Sebab dia tak pernah fuxk staff sendiri dia nak cuba! saya pun takde apa2 yang kena dengan dia dah. Anak2 saya dah bawa, I akan fight back naik court untuk dapat kan anak2 I. Anak2 ialah i yang bersalin, kenapa nak I bagi awak? Awak langsung tak pernah jaga Anak, Anak sulung pun 4 kali tukar pampers je u pernah. I yang bagi susu badan, I yang tak cukup tidur, tapi awak siap Ada masa cari perempuan lain! Setiap bulan awak pun suruh saya bayar dulu untuk Anak punya expenses, sebab awak takde duit dah. Tak faham langsung , u yang nak i cerai Anak bagi u, tapi awak punya income tak cukup? Tiap malam di office dengan Mira, I yang kat rumah jaga Anak kau ni layak ke jadi ayah Anak i? I pun bukan tak kerja, I kena kerja I kena jaga Anak,semua ialah I! Mira tu tau jaga Anak kau ke? Kucing pun dia buang kat rumah Teha je! Dari dulu susah2,sekarang dah senang baru letak I kat tepi? Sampai hati kau, I ikut u 8 tahun tau!

Sekarang ni I dah takde apa2… company dia pun ambik dah. Dia keluarkan saya punya share! Dan saya nak cakap dengan account i kalau korang perasan ada berapa payment belum dibayar sebab vc dah ambik hampir 100k lebih untuk settle personal bayaran. Korang better pergi siasat, sebab i paling risau ialah nanti team saya tak dapat gaji. I tak nak team saya susah2! Miss tak guna, tak boleh bawa you Alls. I memang kahwin salah orang. I sangat menyesal kenapa Saya tak tinggal kan dia dulu. I memang sangat cinta dia dan sayang dia. Saya tak boleh move on. Minta maaf mak ayah, anak dah kecewakan korang dan bagi korang risau sama i. Minta maaf team saya, bos punya perangai buat korang kecewa. I tau korang faham miss, selalu ada apa masalah mesti cari miss. Lain kali miss dah tak dapat tolong lah. Korang take care ok? I minta maaf dengan staff lama yang pernah kena vc kacau, i tau korang kenapa resign. Harap korang maaf. Saya harap peminat saya jangan risau, ahmoi strong, ahmoi akan berdiri lagi apabila sudah settle semua benda ni.I harap korang boleh bagi saya sikit masa, i takut dia akan bunuh i. Sebab dia memang giler selalu nak pukul I. I kena sembunyi dulu. I kena jaga keselamatan diri sendiri dan anak2 saya. Saya harap polis dapat tolong i, saya sekarang tak berani nak keluar. Semoga saya dimurahkan rezeki.


Namun, seperti biasa, apa yang kita lihat di media sosial tidak semestinya mencerminkan keadaan sebenar dalam kehidupan sebenar.



Kita harapkan segala keadaan ini dapat dipermudahkan bagi Shermine, isteri View Chin, dan keluarga mereka.



Sumber dan Kredit: Shermine Hau-Ah Moi


Comment Policy: Please write your comments that match with the topic on this this page's posts. Comments that contain links will not be displayed.
Buka Komentar
You Might Also Like:
Loading...