Skip to main content
THEATER MODE

Tonton Upin & Ipin Keris Siamang Tunggal Full Movie Online


Tonton Upin & Ipin Keris Siamang Tunggal Full Movie Online : Siapa yang tidak kenal dengan watak animasi Upin dan Ipin? Bukan sahaja kanak-kanak meminati watak animasi tersebut filem animasi itu juga telah dapat menarik semua golongan penonton tidak kira peringkat umur.

Kalau sebelum ini Filem Upin & Ipin pernah diterbitkan dan mendapat sambutan yang menarik bukan sahaja di negara Malaysia, bahkan negara luar juga tidak ketinggalan untuk menikmati filem animasi itu untuk hiburan bersama keluarga.

Selain Malaysia, watak dan filem animasi Upin & Ipin mendapat perhatian yang banyak di negara seperti Indonesia,Brunei,Singapore dan lain-lainnya.

Terbaharu, Filem Upin & Ipin yang bertajuk Keris Siamang Tunggal telah diterbitkan oleh syarikat yang menerajui filem tersebut iaitu Les' Copaque Production Sdn Bhd.

Filem animasi Upin & Ipin Keris Siamang Tunggal ini ditayangkan di pawagam bermula 21 Mac 2019. Filem yang mana telah menelan kos sebanyak RM 20 juta ini menggunakan sepenuhnya kepakaran anak-anak tempatan.

Menariknya filem ini turut mengetengahkan watak-watak dongeng seperti Bawang Putih Bawang Merah, Raja Bersiong, Pak Belalang dan Mat Jenin.


Informasi Penuh Tentang Tonton Upin & Ipin Keris Siamang Tunggal Full Movie Online

Tajuk: Upin & Ipin Keris Siamang Tunggal
Tarikh Mula Tayangan: 21 Mac 2019
Genre: Fantasi, Kembara, Keluarga
Pengarah: Ahmad Razuri Roseli, Adam Amiruddin, Syed Nurfaiz Khalid
Terbitan: Les' Copaque Production Sdn Bhd
Idea Asal: Hajah Ainon Binti Ariff, Nur Naquyah Burhanuddin, Aliya Nazlan
RATING/PENILAIAN KAMI: ★★★★☆

Sinopsis Upin & Ipin Keris Siamang Tunggal

Mengisahkan bagaimana Upin dan Ipin bersama rakan-rakannya terperangkap dalam keris mistik yang dijumpai dalam bilik stor Tok Dalang dan terus membawa mereka ke sebuah kerajaan Inderaloka. Semasa mencari jalan kembali ke Kampung Durian Runtuh, mereka membantu memulihkan kerajaan itu kembali ke bekas kemuliaannya. Pengembaraan itu membawa mereka bertemu pelbagai watak dongeng popular tempatan antaranya Mat Jenin, Si Tanggang, Bawang Putih Bawang Merah dan Pak Belalang.

Tonton Upin & Ipin Keris Siamang Tunggal Full Movie Online

Ikuti Kami Di Media Sosial

Jangan lupa LIKE dan FOLLOW SEE FIRST Facebook Page Kami Di Sini. Dan jadilah sebahagian komuniti kami dengan menyertai kumpulan/group facebook kami yang kini mencecah hampir 300,000 ahli Di Sini.

Dengan berbuat demikian anda akan menjadi dikalangan antara orang yang terawal mengetahui informasi dan maklumat terkini. Cubalah kerana ianya adalah percuma!

×


Kami menghormati secara total tentang hak privasi anda. Walaupun begitu, kami juga sarankan anda membaca terlebih dahulu dasar-dasar privasi yang telah ditetapkan pada laman ini di sini.

Dan dengan melayari laman ini juga kami beranggapan anda sudah pun bersetuju dan paham serta jelas dengan membaca keseluruhan isi kandungan tentang dasar privasi yang ditetapkan pada laman ini.
Untuk makluman juga, anda perlulah terlebih dahulu menyemak terma dan syarat yang terkandung dalam laman ini di sini.

Oleh kerana itu, kami beranggapan dengan melayari laman ini anda juga sudah pun membaca dan bersetuju sepenuhnya dengan terma dan syarat laman ini.
Sebarang kekeliruan atau kemusykilan silahkan hubungi kami. Dan kami juga akan membalas sebarang pertanyaan ataupun apa sahaja yang diajukan kepada kami dari anda dengan kadar yang segera.

Mungkin dengan segala maklumat dan informasi juga panduan yang telah kami sediakan ianya boleh menjadi rujukan anda pada bila-bila masa.

Sebagai kesimpulan, laman ini hanyalah menyediakan maklumat yang telah kami dapati dari laman-laman sumber lainnya dan anda mungkin juga sudah sedia maklum tentang perkara tersebut.

Apapun yang paling penting ialah maklumat yang disalurkan itu sahih dan telah pun disemak kebenarannya. Seterusnya anda boleh hubungi kami dengan layari pautan ini.

Sumber: Rujukan | Gambar Hiasan | Video Lampiran

Comment Policy: Please write your comments that match with the topic on this this page's posts. Comments that contain links will not be displayed.
Buka Komentar
You Might Also Like:
Loading...