Skip to main content
THEATER MODE

Maharaja Lawak Mega 2018 Minggu Ke-4 Live Streaming Full Movie

Maharaja Lawak Mega 2018 Live ini adalah satu siri rancangan yang terbaharu hasil karya terbitan Astro itu sendiri.

MLM2018 ini juga telah menjadi salah satu siri program paling popular di Malaysia khasnya selain negara jiran seperti singapura,brunei dan juga indonesia.

Pada tahun 2018 ini program tersebut menampilkan tema sarkas dan ianya masih dihoskan Dato' AC Mizal seperti tahun-tahun sebelumnya. Mungkin dengan adanya beliau rancangan akan lebih hangat seperti sebelum-sebelumnya

Seterusnya, Maharaja Lawak Mega 2018 juga telah membawakan seramai 14 peserta pelawak dalam dan luar negara bersaing dan seterusnya akan dinobatkan sebagai juara.

Oleh kerana ini ianya akan bersiaran di saluran Astro Warna & Mustika HD bermula tarikh 2 November 2018 manakala waktu siaran pula adalah Setiap Jumaat, 10.00 mlm.

Sebanyak 12 jumlah episode kesemuanya untuk melengkapkan minggu persembahan Maharaja Lawak Mega 2018 ini.

Kesimpulannya, rancangan ini amatlah dinantikan setiap minggu oleh para penonton dari Malaysia dan juga Indonesia serta singapura dan brunei.

Maharaja Lawak Mega 2018 Minggu Ke-4 Live Streaming Full Movie ini boleh ditonton melalui saluran Astro Warna dan Astro Warna HD. Ianya juga boleh dilihat secara atas talian ataupun online iaitu melayu laman rasmi astro sendiri di AstroOnTheGo. Maharaja Lawak Mega 2018 Minggu Ke-4 Live Streaming Full Movie ini akan bersiaran pada 16 November 2018 atau 16/11/2018 iaitu bersamaan hari Jumaat (hari ini).

Tajuk: Maharaja Lawak Mega 2018
Tarikh Mula Tayangan: 2 November 2018
Waktu Siaran: Setiap Jumaat, 10.00 mlm
Saluran TV: Astro Warna & Mustika HD
Jumlah Episod: 12
Genre: Komedi / Lawak / Hiburan
Pengacara: Dato AC Mizal
Terbitan: Astro
Juri Tetap: Douglas Lim, Tya Ariffin, Remy Ishak dan Scha Al Yahya
Tema: Gelanggang Sarkas Lawak
RATING/PENILAIAN KAMI: ★★★★★

Sinopsis Maharaja Lawak Mega 2018 Minggu Ke-4 Live Streaming Full Movie

Maharaja Lawak Mega merupakan sebuah program realiti terbitan Astro yang menggabungkan hampir kesemua pelawak ternama dari Malaysia, Singapura dan Indonesia yang sudah menempa nama di bidang seni ini dimana masing-masing mempunyai latar belakang yang mengagumkan dalam bidang seni.

Senarai Peserta-Peserta Maharaja Lawak Mega 2018

Peserta Solo: Dany Beler, Hilmy Ashley.
Peserta Duo: Taman, Shiro, Puteh, 2B.
Peserta Trio: Bocey, Abata, Joras, Kiut, Masin, Abioso, Zero, Chilok.

Hadiah-Hadiah Pemenang Maharaja Lawak Mega 2018

  1. Juara – RM 500,000.00 dan trofi
  2. Naib Juara – RM 250,000.00 dan trofi
  3. Tempat Ketiga – RM 150,000.00 dan trofi
  4. Tempat Keempat – RM 50,000.00 dan trofi
  5. Tempat Kelima – RM 15,000.00 dan trofi.

Penaja-Penaja Rancangan Maharaja Lawak Mega 2018

OPPO: jenama telefon pintar ke-4 terbesar di dunia, dan 'KFC', rangkaian makanan segera nombor satu di Malaysia, merupakan Penaja Utama MLM 2018.
Adabi: yarikat penghasilan produk makanan baharu dan inovatif, hadir sebagai Penaja Bersama.
TikTok: aplikasi kongsian video pendek popular, merupakan Platform Rasmi Undian Online bagi barisan peserta Maharaja Lawak Mega 2018.
SINAR: pula bertindak selaku Radio Rasmi.
Gempak: manakala portal berita hiburan terkini, dan 'Astro Circle' yang membawakan pelbagai hadiah eksklusif buat penonton merupakan Rakan Digital bagi MLM 2018.

Tonton Dan Download Maharaja Lawak Mega 2018 Live Streaming

Ikuti Kami Di Media Sosial

Jangan lupa LIKE dan FOLLOW SEE FIRST Facebook Page Kami Di Sini. Dan jadilah sebahagian komuniti kami dengan menyertai kumpulan/group facebook kami yang kini mencecah hampir 300,000 ahli Di Sini.

Dengan berbuat demikian anda akan menjadi dikalangan antara orang yang terawal mengetahui informasi dan maklumat terkini. Cubalah kerana ianya adalah percuma!

×


Kami menghormati secara total tentang hak privasi anda. Walaupun begitu, kami juga sarankan anda membaca terlebih dahulu dasar-dasar privasi yang telah ditetapkan pada laman ini di sini.

Dan dengan melayari laman ini juga kami beranggapan anda sudah pun bersetuju dan paham serta jelas dengan membaca keseluruhan isi kandungan tentang dasar privasi yang ditetapkan pada laman ini.
Untuk makluman juga, anda perlulah terlebih dahulu menyemak terma dan syarat yang terkandung dalam laman ini di sini.

Oleh kerana itu, kami beranggapan dengan melayari laman ini anda juga sudah pun membaca dan bersetuju sepenuhnya dengan terma dan syarat laman ini.
Sebarang kekeliruan atau kemusykilan silahkan hubungi kami. Dan kami juga akan membalas sebarang pertanyaan ataupun apa sahaja yang diajukan kepada kami dari anda dengan kadar yang segera.

Mungkin dengan segala maklumat dan informasi juga panduan yang telah kami sediakan ianya boleh menjadi rujukan anda pada bila-bila masa.

Sebagai kesimpulan, laman ini hanyalah menyediakan maklumat yang telah kami dapati dari laman-laman sumber lainnya dan anda mungkin juga sudah sedia maklum tentang perkara tersebut.

Apapun yang paling penting ialah maklumat yang disalurkan itu sahih dan telah pun disemak kebenarannya. Seterusnya anda boleh hubungi kami dengan layari pautan ini.

Sumber: Rujukan | Gambar Hiasan | Video Lampiran

Comment Policy: Please write your comments that match with the topic on this this page's posts. Comments that contain links will not be displayed.
Buka Komentar
You Might Also Like:
Loading...