Skip to main content
THEATER MODE

Keadaan Terkini Puteri Balqis Dalam Keadaan Semakin Lemah


Inilah Keadaan Terkini Puteri Balqis Dalam Keadaan Semakin Lemah
Sebelum ini kami pernah kongsikan tentang kisah pelakon cilik Puteri Balkis yang sedang bertarung dengan penyakit yang dihidapinya.

Pelakon cilik, Puteri Balqis, 11, atau lebih mesra disapa Aqish dikhabarkan kesihatannya kini berada dalam tahap kurang memuaskan, pada Ahad lalu.

Menerusi perkongsian video oleh ibunya, iaitu Norashikin Mohd Azizdi di akaun @rockingbalqis sekitar pukul 3 pagi, Aqish kelihatan lemah.




Pada Mei lalu, Norashikin mengesahkan Aqish mengalami masalah jantung bermula dengan tanda demam berpanjangan dan kerap muntah.

Keadaan kesihatan yang tidak menentu dikesan sejak akhir tahun lalu hingga Aqish perlu keluar masuk hospital bagi menjalani ujian selain mendapatkan rawatan.

"Kami perasaan keadaan Aqish cepat letih dan demam berulang kali dalam tem poh panjang. Kami syak Aqish diserang denggi tetapi ujian menunjukkan begitu."

"Sejak awal tahun hospital sudah seperti rumah kedua kami berikutan Aqish perlu menjalani ujian dan pemeriksaan bagi mengesan sakitnya."

"Lebih teruk apabila dia pengsan dan muntah hampir setiap hari,” kata ibunya luluh melihat keadaan Aqish."

Selain itu, menerusi media sosial penyanyi terkenal, Anuar Zain, mengajak orang ramai mendoakan kesihatan bintang cilik ini sembuh seperti sedia kala.

"Kepada semua teman-teman IG dan FB, mohon doakan kesihatan Puteri Balqis supaya cepat sembuh dan dapat terus mewarnakan industri seni Malaysia dengan lakonan hebatnya"

"Semoga doa ki ta semua di bulan yang mulia ini di makbulkan Allah S.W.T. Such a talented girl! Stay strong and get well soon, Puteri Balqis. Terima kasih semua atas doa anda," tulisnya lagi.
Ikuti Kami Di Media Sosial

Jangan lupa LIKE dan FOLLOW SEE FIRST Facebook Page Kami Di Sini. Dan jadilah sebahagian komuniti kami dengan menyertai kumpulan/group facebook kami yang kini mencecah hampir 300,000 ahli Di Sini.

Dengan berbuat demikian anda akan menjadi orang yang terawal mengetahui informasi dan maklumat terkini. Cubalah ianya adalah percuma!

×


Kami menghormati secara total tentang hak privasi anda. Walaupun begitu, kami juga sarankan anda membaca terlebih dahulu dasar-dasar privasi yang telah ditetapkan pada laman ini di sini.

Dan dengan melayari laman ini juga kami beranggapan anda sudah pun bersetuju dan paham serta jelas dengan membaca keseluruhan isi kandungan tentang dasar privasi yang ditetapkan pada laman ini.
Untuk makluman juga, anda perlulah terlebih dahulu menyemak terma dan syarat yang terkandung dalam laman ini di sini.

Oleh kerana itu, kami beranggapan dengan melayari laman ini anda juga sudah pun membaca dan bersetuju sepenuhnya dengan terma dan syarat laman ini.
Sebarang kekeliruan atau kemusykilan silahkan hubungi kami. Dan kami juga akan membalas sebarang pertanyaan ataupun apa sahaja yang diajukan kepada kami dari anda dengan kadar yang segera.

Mungkin dengan segala maklumat dan informasi juga panduan yang telah kami sediakan ianya boleh menjadi rujukan anda pada bila-bila masa.

Sebagai kesimpulan, laman ini hanyalah menyediakan maklumat yang telah kami dapati dari laman-laman sumber lainnya dan anda mungkin juga sudah sedia maklum tentang perkara tersebut.

Apapun yang paling penting ialah maklumat yang disalurkan itu sahih dan telah pun disemak kebenarannya. Seterusnya anda boleh hubungi kami dengan layari pautan ini.

Sumber: Rujukan | Gambar Hiasan | Video Lampiran

Comment Policy: Please write your comments that match with the topic on this this page's posts. Comments that contain links will not be displayed.
Buka Komentar
You Might Also Like:
Loading...