Skip to main content
THEATER MODE

Datuk Lee Chong Wei Hidapi Kanser? Ini Pendedahan Baru Dari Beliau Sendiri

Datuk Lee Chong Wei Hidapi Kanser? Ini Pendedahan Baru Dari Beliau Sendiri : Datuk Lee Chong Wei akhirnya mendedahkan segalanya tentang spekulasi mengenai diri beliau sejak kebelakangan ini.

Dimana dalam satu sidang media khas yang berlangsung di Akademi Badminton Malaysia Bukit Kiara, Datuk Lee Chong Wei sendiri menjawab berkenaan hal itu.

Namun pun begitu, Datuk Lee Chong Wei terus memasang niat untuk terus berbakti kepada negara termasuk, memburu pingat sulung di sukan Olimpik Tokyo tahun 2020 nanti.

Malahan, penyakit kanser yang dihidapinya dan dialaminya itu tidaklah menjadi penghalang untuk mencapai impian ujar beliau seperti yang dipetik.

Datuk Lee Chong Wei turut berkata lagi, beliau kini menjalani latihan di rumah sehinggalah beliau akan kembali ke gelanggang selewat-lewatnya pada Disember pada tahun ini.

Beliau menyatakan tentang kondisi penyakitnya, Datuk Lee Chong Wei kini perlu menjalani rawatan setiap tiga bulan di Taiwan bagi memastikan tahap kesihatannya sentiasa dalam keadaan baik. Dalam sidang media itu, Chong Wei turut mengesahkan dia kini bebas daripada kanser hidung.

Dalam sidang media tersebut juga Presiden Persatuan Badminton Malaysia (BAM), Datuk Seri Mohamad Norza Zakaria dan Setiausaha Agung BAM, Datuk Ng Chin Chai turut kelihatan bersama beliau.


Datuk Lee Chong Wei Hidapi Kanser? Ini Pendedahan Baru Dari Beliau Sendiri


Ikuti Kami Di Media Sosial
Jangan lupa like Facebok Page Kami Di Sini. Sekiranya jika anda ingin sertai kumpulan/group facebook kami yang kini mencecah hampir 300,000 ahli anda boleh join Di Sini

Comment Policy: Please write your comments that match with the topic on this this page's posts. Comments that contain links will not be displayed.
Buka Komentar
You Might Also Like:
Loading...