Skip to main content
THEATER MODE

Tonton Filem Munafik 2 (2018) Full Movie


Munafik 2 (2018) Full Movie ini adalah satu lagi filem yang terbaharu hasil karya Syamsul Yusof.

Pertama sekali kami ingin huraikan filem ini agar memboleh anda mengetahui maklumat lengkap tentang filem Munafik 2 (2018).

Skop Production Sdn Bhd ialah selaku produksi penerbitan dan Syamsul Yusof pula menjadi pengarah untuk menjayakan mahupun menghasilkan filem ini.

Bagi mereka yang juga lainnya ingin mengikuti kisah cerita ini, mari kita saksikan maklumat di bawah ini terlebih dahulu agar anda tidak ketinggalan untuk mengetahui plot sebenar cerita/kisah ini.

Sebagai kesimpulan, mari kita semak dan ketahui semua informasi serta maklumat penuh tentang filem Munafik 2 (2018) di bawah ini...

Tajuk: filem Munafik 2 (2018)
Tarikh Mula Tayangan: 30 August, 2018
Genre: Horror / Seram
Pengarah: Syamsul Yusof
Terbitan: Skop Production Sdn Bhd
Pelakon: Syamsul Yusof, Maya Karin, Nasir Bilal Khan, Dato Rahim Razali, Dato Fizz Fairuz, Fauzi Nawawi, Mawi, Adik Zara Sophia, Ku Faridah, Weni Panca
Lagu Tema / OST: SYAMSUL YUSOF & MAWI - Menangislah
RATING/PENILAIAN KAMI: ★★★★★☆

Sinopsis filem Munafik 2 (2018)

Filem ini mengisahkan seorang ibu tunggal bernama Sakinah yang hidup miskin di sebuah kampung terpencil bersama anak perempuan serta ayahnya yang sudah uzur.

Kehidupan mereka dihantui dan diganggu oleh sebuah roh jahat yang dipercayai datang daripada Abu Jar.

Watak Abu jar adalah seorang lelaki yang mempergunakan ajaran agama secara salah.

Ianya dipercayai bertujuan untuk menyesatkan kesemua penduduk kampung tersebut untuk kepentingan peribadinya.

Di kampung seberang, kehebatan Ustaz Adam ditagih untuk menentang Abu Jar apabila permainan sihirnya menghantar roh jahat untuk merasuk Sakinah menyebabkan segala-galanya menjadi kacau bilau.

Jadi, Ustaz Adam perlu memulakan misi menyelamat Sakinah namun dalam masa yang juga Ustaz Adam turut diganggu oleh sesuatu yang menggerikan.

Berjayakah Ustaz Adam membantu Sakinan dan penduduk kampung lain daripada cengkaman ajaran sesat Abu Jar dan pengikut-pengikutnya? Saksikan filem ini di pawagam berhampiran untuk mengetahui jawapannya.

Munafik 2 Full Movie 2018 Sarat Dengan Mesej, Lebih Menyeramkan!

Seperti yang kita ketahui filem arahan anak-anak Yusof Haslam sering kali bawakan sesuatu di luar kotak lari dari pelbagai filem yang dibawa mereka, sesuatu kelainan! Malah bagi Munafik 2 Full Movie 2018 suka untuk kami katakan ianya jauh lebih segar dan sarat dengan mesej meskipun elemen seram yang ditonjol mampu buatkan bulu roma anda meremang.

Munafik 2 Full Movie 2018 Jauh Lebih Baik Dari Sebelumnya

Apa yang boleh kami katakan Munafik 2 Full Movie 2018 jauh lebih baik dari filemnya yang sebelum ini.
Munafik 2 Full Movie 2018 jauh lebih teratur dengan penyusunan wataknya dan pelbagai elemen turut digarap dengan baik.

Pujian harus diberi buat barisan pelakonnya yang berjaya membawa watak mereka dengan baik sehingga ada kalanya penonton turut terkesan dengan watak filem ini.

Tahniah Syamsul!

Ikuti Kami Di Media Sosial

Jangan lupa LIKE dan FOLLOW SEE FIRST Facebook Page Kami Di Sini. Dan jadilah sebahagian komuniti kami dengan menyertai kumpulan/group facebook kami yang kini mencecah hampir 300,000 ahli Di Sini.

Dengan berbuat demikian anda akan menjadi dikalangan antara orang yang terawal mengetahui informasi dan maklumat terkini. Cubalah kerana ianya adalah percuma!

×


Kami menghormati secara total tentang hak privasi anda. Walaupun begitu, kami juga sarankan anda membaca terlebih dahulu dasar-dasar privasi yang telah ditetapkan pada laman ini di sini.

Dan dengan melayari laman ini juga kami beranggapan anda sudah pun bersetuju dan paham serta jelas dengan membaca keseluruhan isi kandungan tentang dasar privasi yang ditetapkan pada laman ini.
Untuk makluman juga, anda perlulah terlebih dahulu menyemak terma dan syarat yang terkandung dalam laman ini di sini.

Oleh kerana itu, kami beranggapan dengan melayari laman ini anda juga sudah pun membaca dan bersetuju sepenuhnya dengan terma dan syarat laman ini.
Sebarang kekeliruan atau kemusykilan silahkan hubungi kami. Dan kami juga akan membalas sebarang pertanyaan ataupun apa sahaja yang diajukan kepada kami dari anda dengan kadar yang segera.

Mungkin dengan segala maklumat dan informasi juga panduan yang telah kami sediakan ianya boleh menjadi rujukan anda pada bila-bila masa.

Sebagai kesimpulan, laman ini hanyalah menyediakan maklumat yang telah kami dapati dari laman-laman sumber lainnya dan anda mungkin juga sudah sedia maklum tentang perkara tersebut.

Apapun yang paling penting ialah maklumat yang disalurkan itu sahih dan telah pun disemak kebenarannya. Seterusnya anda boleh hubungi kami dengan layari pautan ini.

Sumber: Rujukan | Gambar Hiasan | Video Lampiran

Comment Policy: Please write your comments that match with the topic on this this page's posts. Comments that contain links will not be displayed.
Buka Komentar
You Might Also Like:
Loading...