Skip to main content
THEATER MODE

Filem Pulang (2018) Full Movie

Tonton Online Filem Pulang (2018) Full Movie Secara PercumaFilem Pulang yang bergenre sejarah biografi ini menampilan Remy Ishak dan Puteri Aishah sebagai pelakon utamanya. Idea asal Ahmad Izhan dan Omar Othman, filem ini diterbitan Primeworks Studios dan diarahkan oleh pengarah Kabir Bhatia. Skrip Mira Mustaffa dan Ahmad Izham Omar. Bakal ditayangkan di pawagam pada 26 Julai 2018.

Para Pelakon
Remy Ishak, Puteri Aishah, Alvin Wong, Azrel Ismail, Erwin Dawson, Sherry Al-Jeffri, Dato' Jalaluddin Hassan, Juliana Evans, Dato' Rahim Razali, Aida Khaleeda.

Sinopsis Filem Pulang
Filem berlatar belakangkan tahun 1940-an, tentang seorang kelasi kapal, Othman yang nekad mengubah nasib keluarganya dengan mengikuti pengembaraan belayar ke merata dunia. Sebelum berlayar, dia berjanji akan pulang bersama kekayaan untuk isterinya Che Thom dan anak lelakinya, Omar. Dengan penuh kesabaran, isterinya akur dengan kepergiannya dan setia menunggu kepulangan suaminya selama 61 tahun.

Tonton Online Filem Pulang (2018) Full Movie Secara Percuma


Comment Policy: Please write your comments that match with the topic on this this page's posts. Comments that contain links will not be displayed.
Buka Komentar
You Might Also Like:
Loading...