JANGAN LUPA LIKE FANSPAGE KAMI DAHULU

Fesyen Tudung Belit Neelofa Teruk Dihentam.. Lihat Reaksi Menyampah Para Netizen

Fesyen Tudung Belit Neelofa Teruk Dihentam.. Lihat Reaksi Menyampah Para Netizen

Fesyen Tudung Belit Neelofa Teruk Dihentam.. Lihat Reaksi Menyampah Para Netizen
Hari ini sekali lagi bintang popular Neelofa menjadi buah mulut para netizen.

Sebagai seorang artis popular dan berpengaruh di Malaysia, Neelofa memang sering jadi tumpuan dan penampilannya di mana-mana majlis akan diperhatikan oleh para netizen.

Yang terbaru, fesyen tudung yang dipakai oleh Neelofa di satu majlis telah dikritik hebat oleh orang ramai.

Neelofa hadir ke majlis #10StailishRooms dengan tudung berbelit dan ianya telah dipertikaikan.

Ini foto tudung berkenaan:



Foto ini dimuatnaik di laman FB Rotikaya dan ianya menjadi viral sekelip mata.

Begitu banyak komen-komen dari para netizen yang ditulis tentang fesyen tudung berbelit Neelofa ini.

Ini antara komennya:

Indah Azzahra: "Apa lah masalah dia ni.. dah kaya sangat, duit dah tak tahu nak kemana.. design tudung pun pelik-pelik.. dari tudung labuh sampai ke tudung nampak telinga.. pastu fesyen macam gini plak.. lama-lama tinggal anak tudung je.. dah abis idea ke Lofa oiii..."

Dian Mastika Zaini: "Jangan mengutip dosa Lofa.. Kalau saya tak tutup aurat, yang berdosa hanyalah saya atau mungkin orang yang tak menegur saya.. Tapi kalau u yg promote fesyen mcm ni, siap u jual, org pakai, org raaaamaaaii pakai.. U fikirlah sendiri, saya tak nak cakap nnti org bawangkan sye ni duk hukum dosa pahala org.. Hmm.."

Rozaimah Ramli: "Ni fesyen sebelum masihi... lepas tu Islam disyriatkan menutup keseluruhan dada dan tak ada benjolan atas atau belakang kepala... so hajah ni tunjuk pesyen yang ketinggalan zaman yang sangat jauh iaitu zaman jahilliah sebelum islam.. perhiasan seperti subang atau lain-lain di luar tudung juga haram.. membelit leher juga haram sehingga menampakkan batang leher.."

Zai Zaref ZahraZea: "Agaknye hati dia dah bergelora nak buka tudung ,tu fesyen sebiji macam orang tak bertudung dah. tapi nak buka nanti takut manusia kejam, tapi tak takut Allah kejam. Maaf la ye Lofa mengata awak, awak yang mula kan supaya orang mengata awak.

Tulip Flowez: "Ikon fesyen konon.. .tapi tengok macam dah jadi mangsa fesyen je kebelakangan ni.

Eyra Az Zahra: "Sape beli gamaknya bodoh lah.. Bekan boleh bagi pahala dengan pakai gini. Kononnya muslimah hipster, jangan uolls... Dalam kubur nanti mengelibak kau lari dek nak kene libas mungkar nangkir.

Juliana Jue: "Cuba la pakai tudung tu elok-elok, sedap sikit mata orang memamdang.... ni dah tak semengah cara pakai tudung tu, tudung semua mahal tapi tak semahal cara dipakainya pikirkan mari beramal huhuhu..

Fesyen Tudung Belit Neelofa Teruk Dihentam.. Lihat Reaksi Menyampah Para Netizen

Itulah antara kritikan dan komen dari para netizen yang ditujukan khas buat fesyen Neelofa ini.

Neelofa juga ada memuatnaik foto tudung ini di laman IG miliknya.

Apapun Neelofa sentiasa maju jaya!

Sumber: Instagram

COMMENTS

INGIN KONGSI ARTIKEL?:
Sekiranya Anda ada kisah atau cerita yang hendak dikongsikan? Hantarkan kepada kami melalui di halaman ini di sini. Atau boleh hubungi kami terus di facebook di sini.

Tentang Admin


Name

1MDB,2,Achey Bocey,2,Adi Putra,1,Adlin Aman Ramli,1,Aedy Asyraff,1,AEON Tebrau,1,AFC U23 Championship,1,Agama,1,Akademi Fantasia 2016,1,Akim Majistret,1,Aliff Syukri,16,Allahyarham Ramli Hassan,1,Altimet,1,AME 2018,1,Anis Anwar,1,Anugerah Juara Lagu Ke 32,4,Anwar Ibrahim,2,Ara Johari,1,Arcade,1,Architecture,1,Astro Awani,1,autisme,1,Automotive,2,Avaa Vanja,1,Awal Ashaari,1,Awal Ashari,1,Awie,1,Azad Jazmin,1,Azmil Mustapha,1,Azmin Ali,1,Azwan Ali,2,Baby Ara,1,Bantuan Rakyat 1Malaysia,1,Barisan Nasional,3,Be Lofa,1,Beauty,1,Ben Ali,1,Berita,8,Best FM,1,BMW,1,BN,5,BN Wilayah Persekutuan,1,Boy Iman,1,BR1M,6,BRIM 2018,5,Bront Palarae,1,Budget Living,1,Business,2,Car Accessory,1,Car part,1,Card,1,Cerai,1,Chacha Maembong,1,Chef,2,Chef Wan,1,Chew Kin Wah,1,Cloth accessory,1,Company,1,Cooking,2,Culture,1,Dailymail,1,Dariya Inara,1,Dato Tamrin Abdul Ghafar,1,Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi,1,Datuk Seri Najib Razak,1,Datuk Seri Razali Ibrahim,1,Datuk Sri Vida,1,Deals,1,Decor,1,Deja Moss,1,Design,1,Diana Danielle,8,Didi Astillah,1,Dish Review,1,DIY Projects,2,Dr Zuhdi Marzuki,1,Dukun,1,Elfira Loy,3,Elly Mazlein,1,Elvira,1,Elyana,1,Etta Ng,1,Expert Advices,2,Fadzil Bahari Zahari,2,Fadzil Zahari,2,Faizal Hussein,1,Fan Club,1,Fara Mendoza,1,Farid Kamil,27,Fasha Sandha,2,Fashion,2,Fathia Latiff,2,Fatin Afeefa,1,Fattah Amin,4,FBI,1,Fendy Bakry,1,Financial,1,Fitness,2,Fizo Omar,1,Food,2,Fund,1,Games,1,gelandangan,1,Global,44,Golf,1,Gosip,5,Hael Husaini,2,Harian Metro,1,Hasnul Rahmat,1,Health Care,1,Healthy Eating,1,Heath,2,House,1,Ifa Raziah,2,Image Rating,1,India,1,Individual,2,Indonesia,3,Informasi,193,Inspirasi,1,Inspiration,2,Instafamous,2,Interview,1,Investor,1,Ipoh,1,Iqram Dinzly,8,Islamik,1,Izreen Azminda,2,Izzue Islam,1,Jackie Chan,1,JAKIM,1,Jampi,1,Jason Chong,1,JDT,2,Jehan Miskin,1,Jejai,2,Jenayah,52,Jep Sepahtu,3,Jho Low,1,Johan As'ari,1,Johor,14,Julia Perez,1,Jururawat,1,Kahwin,1,Kanser,1,Kecantikan,1,Kecoh,161,Kedah,3,Kegiatan Sumbang,1,Kelantan,3,Kemalangan,10,Kereta kabel. Langkwi Skycab,1,Kes Bunuh,3,Kesihatan,13,Khairy Jamaluddin,2,Kisah Rumah Tangga,46,Kisah Seram,3,Kisah Teladan,3,Kontroversi,3,Kuala Lumpur,2,Kucing,1,Labuan,1,Lawak,3,lesbian,1,Liana Rosli,1,Lifestyle,4,Liga Super,1,Lighting,1,Liwat,1,Love,2,Lunch,1,M Daud Kilau,1,M.Vasanthapiriya,1,Maksiat,56,Malaysia,1,Malaysiakini,3,Manifesto BN,1,Mawar Abdul Karim,1,Melaka,1,Mentor Otai,1,MH370,2,Military,1,Mira Instafamous,1,Miri,1,Misteri,3,Mona Fandey,2,Mona Fendi,2,Mus May,1,Nabil Ahmad,1,Nabila Razali,2,Najib Razak,12,Namr Ron,1,Nedim,1,Neelofa,5,Negeri Sembilan,1,Nelydia Senrose,4,Nisa Kay,1,Noh Omar,1,Noor Nirwandy,1,Nora DAnish,1,Norfahana Abd Halim,1,Norman Abdul Halik,1,Norman KRU,1,Norul Iman A. Rahman,1,Nur Fazura,4,Nur Sajat,5,Nurul Izzah,1,Olympic,1,Pahang,3,Pakatan Harapan,2,Panama Dance,1,Parti Islam Semalaysia,1,PAS,3,Pedoman,2,Pelik,1,Penang,2,Perak,2,Photography,1,Piala FA,1,PKR,1,Pok Ya Cong Codei,1,Politics,1,Politik,7,Prebet Adam,1,Prevention,1,PRU14,22,Pulau Pinang,3,Rafizi Ramli,1,Raja Farah,1,Raub,1,Recipe,2,Rita Rudaini,1,Riz Ulala,4,Rogol,4,Roslan Shah,1,Rosmah Mansor,6,Sabah,5,Sabri Yunus,1,Safiey Ilias,1,Safiey Illias,1,Sale,1,Saleem Iklim,1,Santai,108,Sarawak,3,Sari Yanti,2,Sariyanti,1,SBS,1,Scha Alyahya,1,Selangor,11,Selebriti,53,Semasa,2,Seram,3,Serina Redzuawan,1,Shahanim Mohamad Yusoff,1,Shaheizy Sam,1,Shahrol Shiro,1,Sharifah Sakinah,1,Sharifah Shahira,1,Sharnaaz Ahmad,1,Sherry Alhadad,1,Shila Amzah,1,Shooting Styles,1,Shuib Sepahtu,2,Sibu,1,Silvia Nanda,1,Siti Amiza Baharuddin,1,Siti Nurhaliza,4,Siti Sarah,2,SMK Banting,1,Smule,1,Sofi Jikan,5,Sports,1,SPR,2,SPRM,1,Startup,1,Stock,1,Strategy,1,Sufian Suhaimi,2,Sungai Petani,2,Suzanna Martha Frederika van Osch Nathalia,1,Syatilla Melvin,1,Taj Innuendo,1,Teladan,6,Tengku Abdullah,1,Tennis,1,Terengganu,1,Thailand,1,Tips,4,TMJ,7,Tone Set,2,Travel,2,Trend,1,Trending,104,Tun Dr Mahathir Mohamad,1,Tun Ghafar Baba,1,Tun Mahathir,11,Tunku Ismail Sultan Ibrahim,7,Tunku Mahkota Johor,2,TV3,1,Twitter,1,Ude Wahid,1,Umie Aida,1,Umno,4,Upiak Isil,1,Uqasha Senrose,3,Ustaz Azhar Idrus,1,Ustaz Kazim,1,Utusan Online,1,Video,40,Video Lucu,1,Viral,17,Wany Hasrita,1,Wardina Safiyyah,1,Wedding,2,World,1,Yana Samsudin,2,Youtube,1,Yus Jambu,1,Zahrul Hilmi Badrul Hisam,1,Zaiton Sameon,1,Zarina Anjoulie,1,Zed Zaidi,1,Ziana Zain,2,Zizi Kirana,1,Zul Ariffin,1,
ltr
item
Kecoh Info: Fesyen Tudung Belit Neelofa Teruk Dihentam.. Lihat Reaksi Menyampah Para Netizen
Fesyen Tudung Belit Neelofa Teruk Dihentam.. Lihat Reaksi Menyampah Para Netizen
Fesyen Tudung Belit Neelofa Teruk Dihentam.. Lihat Reaksi Menyampah Para Netizen
https://3.bp.blogspot.com/-ndfeKFD4F5Q/Wu2-zTQloUI/AAAAAAAAGLY/BTMWScNsYG05Jilhq-8ZFw_JSf9vz7usgCLcBGAs/s1600/KECOHDOTINFO.png
https://3.bp.blogspot.com/-ndfeKFD4F5Q/Wu2-zTQloUI/AAAAAAAAGLY/BTMWScNsYG05Jilhq-8ZFw_JSf9vz7usgCLcBGAs/s72-c/KECOHDOTINFO.png
Kecoh Info
https://www.kecoh.info/2018/05/fesyen-tudung-belit-neelofa-teruk.html
https://www.kecoh.info/
https://www.kecoh.info/
https://www.kecoh.info/2018/05/fesyen-tudung-belit-neelofa-teruk.html
true
4038014126138474965
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share. STEP 2: Click the link you shared to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy