“Suami Hanya Bertahan 5 Minit Je. Itu Buatkan Saya Teringat Pade Ex Dulu Dan.. ” Luahan Wanita Ini Jadi Tular

“Suami Hanya Bertahan 5 Minit Je. Itu Buatkan Saya Teringat Pade Ex Dulu Dan.. ” Luahan Wanita Ini Jadi Tular


Salam admin www.kecoh.info..

Aku ada benda nak luah dan minta pendapat serta pandangan.

Firstly, nama aku yaya...

Umur aku awal 20an, zaman sebelum aku kahwin penuh dengan noda dan dosa.

Aku mengenali seks seusia 14tahun.

Selalu Bertukar-tukar pasangan sehingga aku berumur 17tahun.

Umur 18tahun aku dah mula hijrah sebab suasana kawan-kawan yang islamik.

KAHWIN PADA USIA MUDA

Aku dah tinggalkan semua dosa-dosa lama.

Ditakdirkan umur 19 aku kahwin.

Dengan lelaki yang agak berumur dari aku..

Tua 10 tahun, kahwin atas dasar suka sama suka berkenalan 3 bulan dan terus kahwin..

Tapi suami aku tak pernah tau kisah hidup lampau aku.

Aku memang tak berani nak buka cerita.

Sekarang ni kami dah hampir 3 tahun berkahwin Tapi masih belum ada anak lagi…

Tapi tak apelah bab tu aku redha belum rezeki.

Cumanya yang aku nak cerita bab hubungan aku dengan suami aku ni..

Aku dan suami aku sama-sama kerja swasta, kami hidup sederhana..

Gaji sederhana, rumah sederhana, kereta sederhana..

Segalanya sederhana..

Bab tu pun aku tak kisah mana..

Tapi bab nafkah zahir batin yang aku kisahkan..

Selama 3 tahun kahwin ni tak pernah pun suami aku bagi aku duit..

Mungkin sebab dia rasa aku pun keje ada duit sendiri so dia rasa tak perlu nak bagi dekat aku agaknya..

Tu pun aku tak pernah lagi ungkit dekat dia pasal duit.

Loan rumah, bil-bil, barang-barang dapur semuanya aku yang sediakan dan bayarkan..

Suami? cuma bayar loan kereta dia sahaja..

Aku tak tahu lah mana pegi duit-duit dia,sebab tengah bulan je mesti kosong akaun..

Kadang duit belanja dia untuk makan isi minyak aku yang tanggung bila dh smpai tengah bulan.

Pening juga aku, sebab aku tengok dia macam lepas tangan bila aku settel kan semua.

Tak pernah sekali pun tanya aku ckup duit ke tak nak settel semua tu.

Kadang aku tpaksa korek mana-mana simpanan untuk cover belanja bulanan.

Suami? Dia tak kisah pun..

BELUM RASA NIKMAT KAHWIN

Tu belum masuk bab nafkah batin.

Dah hampir 3 tahun kahwin aku masih belum rasa apa itu nikmat bersama suami isteri.

Suami aku mudah letih, kadang aku bersiap diri sejam dua sbelum bersama, makeup, pakai wangi-wangi, pakai baju cantik-cantik...

Tapi bila dh bersama tak sampai 5 minit pun dia dah tewas dan tak lama lepas tu dia tidur tinggalkan aku seorang diri.

Kadang dia keluar pergi minum dengan kawan-kawan tengah pagi baru balik rumah.

Beratus dah aku habis duit beli supplemen-supplemen untuk dia..

Tapi biasa lah lelaki ada ego dia sendiri.

Dia tak nak makan.

Dia rasa dia takde masalah.

Aku runsing…

Bayangkan la seminggu sekali jarang nak bersama, nak ajak bersama pun susah..

Kadang dia bagi alasan penat, tak larat..

Sebulan boleh kira dalam 2-3 kali ja kami bersama.

Bab emosi lagi la, jangan harap dia nak pujuk aku ke apa kalau aku nangis ke, terasa ke dengan dia..

Memang susah dia nak pujuk aku.

Senang cerita hidup aku banyak makan hati dengan suami aku.

Aku pernah suarakan dekat suami aku hal-hal semua ni...

Tapi dia cuma cakap sorry je.

Ermmm..

banyak kali dah aku nak minta cerai dengan suami aku.

Tapi aku tak tahu betul atau tak jalan yang aku pilih tu..

Gaduh-gaduh pun cepat je kami baik sebab aku cepat cool.

Aku sayang suami aku, dia pun cakap dia sayangkan aku dan tak sanggup lepaskan aku..

Tapi dalam masa yang sama aku asyik teringat ex2 aku.

Ada juga ex yang masih mengharapkan aku semula.

Apa yang perlu aku buat???

Sumber: Khasiah

COMMENTS

INGIN KONGSI ARTIKEL?:
Sekiranya Anda ada kisah atau cerita yang hendak dikongsikan? Hantarkan kepada kami melalui di halaman ini di sini. Atau boleh hubungi kami terus di facebook di sini.
Name

1MDB,2,Achey Bocey,2,Adi Putra,1,Adlin Aman Ramli,1,AEON Tebrau,1,AFC U23 Championship,1,Agama,1,Akademi Fantasia 2016,1,Aliff Syukri,15,Allahyarham Ramli Hassan,1,Altimet,1,AME 2018,1,Anis Anwar,1,Anugerah Juara Lagu Ke 32,4,Anwar Ibrahim,2,Arcade,1,Architecture,1,Astro Awani,1,autisme,1,Automotive,2,Avaa Vanja,1,Awal Ashaari,1,Awal Ashari,1,Awie,1,Azad Jazmin,1,Azmil Mustapha,1,Azmin Ali,1,Azwan Ali,2,Baby Ara,1,Bantuan Rakyat 1Malaysia,1,Barisan Nasional,2,Be Lofa,1,Ben Ali,1,Berita,3,Best FM,1,BMW,1,BN,3,BN Wilayah Persekutuan,1,Boy Iman,1,BR1M,5,BRIM 2018,5,Bront Palarae,1,Budget Living,1,Business,2,Car Accessory,1,Car part,1,Card,1,Cerai,1,Chacha Maembong,1,Chef,2,Chef Wan,1,Chew Kin Wah,1,Cloth accessory,1,Company,1,Cooking,2,Culture,1,Dato Tamrin Abdul Ghafar,1,Datuk Sri Vida,1,Deals,1,Decor,1,Deja Moss,1,Design,1,Diana Danielle,8,Didi Astillah,1,Dish Review,1,DIY Projects,2,Dr Zuhdi Marzuki,1,Dukun,1,Elfira Loy,3,Elyana,1,Expert Advices,2,Fadzil Bahari Zahari,2,Fadzil Zahari,2,Faizal Hussein,1,Fan Club,1,Fara Mendoza,1,Farid Kamil,27,Fasha Sandha,2,Fashion,2,Fathia Latiff,2,Fatin Afeefa,1,Fattah Amin,4,FBI,1,Financial,1,Fitness,2,Fizo Omar,1,Food,2,Fund,1,Games,1,Global,35,Golf,1,Gosip,1,Hael Husaini,2,Harian Metro,1,Hasnul Rahmat,1,Health Care,1,Healthy Eating,1,Heath,2,House,1,Ifa Raziah,1,Image Rating,1,Individual,1,Indonesia,2,Informasi,192,Inspirasi,1,Inspiration,2,Instafamous,2,Interview,1,Investor,1,Iqram Dinzly,8,Islamik,1,Izreen Azminda,2,Izzue Islam,1,JAKIM,1,Jampi,1,Jason Chong,1,JDT,1,Jehan Miskin,1,Jejai,2,Jenayah,47,Jep Sepahtu,2,Jho Low,1,Johan As'ari,1,Johor,12,Julia Perez,1,Jururawat,1,Kahwin,1,Kecantikan,1,Kecoh,147,Kedah,2,Kegiatan Sumbang,1,Kelantan,2,Kemalangan,7,Kereta kabel. Langkwi Skycab,1,Kes Bunuh,2,Kesihatan,8,Khairy Jamaluddin,1,Kisah Rumah Tangga,40,Kisah Seram,2,Kontroversi,1,Kuala Lumpur,2,Kucing,1,Labuan,1,Lawak,1,Liana Rosli,1,Lifestyle,3,Lighting,1,Liwat,1,Love,2,Lunch,1,M.Vasanthapiriya,1,Maksiat,48,Malaysia,1,Malaysiakini,2,Manifesto BN,1,Mawar Abdul Karim,1,MH370,2,Military,1,Mira Instafamous,1,Miri,1,Misteri,2,Mona Fandey,2,Mona Fendi,2,Mus May,1,Nabil Ahmad,1,Nabila Razali,2,Najib Razak,11,Namr Ron,1,Nedim,1,Neelofa,3,Negeri Sembilan,1,Nelydia Senrose,3,Nisa Kay,1,Noh Omar,1,Nora DAnish,1,Norfahana Abd Halim,1,Norman Abdul Halik,1,Norman KRU,1,Norul Iman A. Rahman,1,Nur Fazura,4,Nur Sajat,4,Nurul Izzah,1,Olympic,1,Pahang,2,Pakatan Harapan,1,Panama Dance,1,Parti Islam Semalaysia,1,PAS,1,Pedoman,2,Pelik,1,Penang,2,Perak,1,Photography,1,Piala FA,1,Pok Ya Cong Codei,1,Politics,1,Politik,5,Prebet Adam,1,Prevention,1,PRU14,9,Pulau Pinang,3,Rafizi Ramli,1,Raja Farah,1,Recipe,2,Riz Ulala,2,Rogol,2,Roslan Shah,1,Rosmah Mansor,6,Sabah,3,Sabri Yunus,1,Safiey Ilias,1,Safiey Illias,1,Sale,1,Saleem Iklim,1,Santai,8,Sarawak,2,Sari Yanti,1,Sariyanti,1,SBS,1,Scha Alyahya,1,Selangor,11,Selebriti,42,Semasa,2,Seram,3,Serina Redzuawan,1,Shahanim Mohamad Yusoff,1,Shaheizy Sam,1,Shahrol Shiro,1,Sharifah Sakinah,1,Sharifah Shahira,1,Sharnaaz Ahmad,1,Sherry Alhadad,1,Shila Amzah,1,Shooting Styles,1,Shuib Sepahtu,2,Silvia Nanda,1,Siti Amiza Baharuddin,1,Siti Nurhaliza,4,Siti Sarah,2,SMK Banting,1,Sofi Jikan,5,Sports,1,SPRM,1,Startup,1,Stock,1,Strategy,1,Sufian Suhaimi,2,Sungai Petani,1,Suzanna Martha Frederika van Osch Nathalia,1,Syatilla Melvin,1,Taj Innuendo,1,Teladan,5,Tengku Abdullah,1,Tennis,1,Terengganu,1,Thailand,1,Tips,2,TMJ,7,Tone Set,2,Travel,2,Trend,1,Trending,99,Tun Ghafar Baba,1,Tun Mahathir,9,Tunku Ismail Sultan Ibrahim,7,Tunku Mahkota Johor,2,Ude Wahid,1,Umie Aida,1,Umno,3,Upiak Isil,1,Uqasha Senrose,2,Ustaz Azhar Idrus,1,Ustaz Kazim,1,Utusan Online,1,Video,32,Video Lucu,1,Viral,12,Wany Hasrita,1,Wardina Safiyyah,1,Wedding,1,World,1,Yana Samsudin,2,Yus Jambu,1,Zahrul Hilmi Badrul Hisam,1,Zaiton Sameon,1,Zed Zaidi,1,Ziana Zain,2,Zizi Kirana,1,Zul Ariffin,1,
ltr
item
Kecoh Info: “Suami Hanya Bertahan 5 Minit Je. Itu Buatkan Saya Teringat Pade Ex Dulu Dan.. ” Luahan Wanita Ini Jadi Tular
“Suami Hanya Bertahan 5 Minit Je. Itu Buatkan Saya Teringat Pade Ex Dulu Dan.. ” Luahan Wanita Ini Jadi Tular
“Suami Hanya Bertahan 5 Minit Je. Itu Buatkan Saya Teringat Pade Ex Dulu Dan.. ” Luahan Wanita Ini Jadi Tular
https://2.bp.blogspot.com/-0r_z38M-9FU/WtMZ9PjOq4I/AAAAAAAAFZE/URqL8UjQSl0yvs_dQ9ogVNK6W_d6JSrNQCLcBGAs/s1600/KECOHINFO.png
https://2.bp.blogspot.com/-0r_z38M-9FU/WtMZ9PjOq4I/AAAAAAAAFZE/URqL8UjQSl0yvs_dQ9ogVNK6W_d6JSrNQCLcBGAs/s72-c/KECOHINFO.png
Kecoh Info
https://www.kecoh.info/2018/04/suami-hanya-bertahan-5-minit-je-itu.html
https://www.kecoh.info/
https://www.kecoh.info/
https://www.kecoh.info/2018/04/suami-hanya-bertahan-5-minit-je-itu.html
true
4038014126138474965
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share. STEP 2: Click the link you shared to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy