Perbualan Dan Video Main Dengan Suami Orang Tersebar Dan Menjadi Viral

Perbualan Dan Video Main Dengan Suami Orang Tersebar Dan Menjadi Viral


Buat para isteri jadikanlah kisah ini sebagai satu pengajaran…

ini kisah pasal isteri orang berskandal dengan suami orang…

isteri orang ni sebenarnya dah ada dua orang anak namun masih gatal nak berskandal..
dengan laki orang pulak tu… ntah apa yg dicarinya tak tahulah…

hubungan skandal yg bagaimana, dan apa yg telah berlaku antara mereka, seperti yg terdapat pada snapshot tu lah…
faham2 lah…

jadi, apabila suami kepada perempuan ni dapat tahu tentang kecurangan isterinya ni, perempuan ni telah diceraikan oleh suaminya..

setelah bercerai…
teman skandal yg suami orang tadi pun blah tinggalkan perempuan ni…

memang le, lelaki yg dah kahwin ni kalau dok berskandal takde benda lain le yg dia nak…
dia hanya nak sedap dengan bini orang tanpa perlu fikirkan tanggungjawab…

jadi bila perempuan ni dah diceraikan, dah jadi janda, lelaki ni pun blah le..

segala cinta sayang janji manis semua masa sedap berasmaradana dulu pun lebuh macam tu je lah…

tang sini le perempuan tu rugi…
suami melepas..
skandal pun melepas…
elok2 ada family yg bagus, tak pasal2 jadi janda…

segala makan minum dan pakai semasa selepas diceraikan masih lagi dijaga dan ditanggung oleh bekas suami tadi….

tapi sebaik saje perempuan ni dapat pakwe baru, dia pun blah macam tu je macam takde rasa bersalah pada bekas suami yg baik , yg masih tanggung makan minum pakai dia walaupun selepas diceraikan…

jadi buat para isteri… jangan jadi macam ni..
jagalah suami dan anak elok2…
jangan lah dok nak try berskandal dan curang dgn orang lain…

buat para suami pulak…
jika nak poligami sekali pun, buat lah elok2 dan bukannya dengan meruntuhkan masjid orang lain…

Lokasi : Johor.
Ni Fb Wanita Tersebut: Khasiah




































COMMENTS

INGIN KONGSI ARTIKEL?:
Sekiranya Anda ada kisah atau cerita yang hendak dikongsikan? Hantarkan kepada kami melalui di halaman ini di sini. Atau boleh hubungi kami terus di facebook di sini.
Name

1MDB,2,Achey Bocey,2,Adi Putra,1,Adlin Aman Ramli,1,AEON Tebrau,1,AFC U23 Championship,1,Agama,1,Akademi Fantasia 2016,1,Aliff Syukri,15,Allahyarham Ramli Hassan,1,Altimet,1,AME 2018,1,Anis Anwar,1,Anugerah Juara Lagu Ke 32,4,Anwar Ibrahim,2,Arcade,1,Architecture,1,Astro Awani,1,autisme,1,Automotive,2,Avaa Vanja,1,Awal Ashaari,1,Awal Ashari,1,Awie,1,Azad Jazmin,1,Azmil Mustapha,1,Azwan Ali,1,Baby Ara,1,Bantuan Rakyat 1Malaysia,1,Barisan Nasional,2,Be Lofa,1,Ben Ali,1,Best FM,1,BMW,1,BN,3,BN Wilayah Persekutuan,1,Boy Iman,1,BR1M,5,BRIM 2018,5,Bront Palarae,1,Budget Living,1,Business,2,Car Accessory,1,Car part,1,Card,1,Cerai,1,Chacha Maembong,1,Chef,2,Chef Wan,1,Chew Kin Wah,1,Cloth accessory,1,Company,1,Cooking,2,Culture,1,Dato Tamrin Abdul Ghafar,1,Datuk Sri Vida,1,Deals,1,Decor,1,Deja Moss,1,Design,1,Diana Danielle,8,Didi Astillah,1,Dish Review,1,DIY Projects,2,Dukun,1,Elfira Loy,3,Elyana,1,Expert Advices,2,Fadzil Bahari Zahari,2,Fadzil Zahari,2,Faizal Hussein,1,Fan Club,1,Fara Mendoza,1,Farid Kamil,27,Fasha Sandha,2,Fashion,2,Fathia Latiff,2,Fatin Afeefa,1,Fattah Amin,4,FBI,1,Financial,1,Fitness,2,Fizo Omar,1,Food,2,Fund,1,Games,1,Global,34,Golf,1,Hael Husaini,2,Harian Metro,1,Hasnul Rahmat,1,Health Care,1,Healthy Eating,1,Heath,2,House,1,Ifa Raziah,1,Image Rating,1,Individual,1,Indonesia,2,Informasi,190,Inspirasi,1,Inspiration,2,Instafamous,2,Interview,1,Investor,1,Iqram Dinzly,8,Islamik,1,Izreen Azminda,1,Izzue Islam,1,JAKIM,1,Jampi,1,Jason Chong,1,JDT,1,Jehan Miskin,1,Jejai,2,Jenayah,43,Jep Sepahtu,2,Jho Low,1,Johan As'ari,1,Johor,12,Julia Perez,1,Jururawat,1,Kahwin,1,Kecantikan,1,Kecoh,147,Kedah,1,Kegiatan Sumbang,1,Kelantan,2,Kemalangan,7,Kereta kabel. Langkwi Skycab,1,Kesihatan,5,Khairy Jamaluddin,1,Kisah Rumah Tangga,37,Kontroversi,1,Kuala Lumpur,2,Kucing,1,Labuan,1,Lawak,1,Liana Rosli,1,Lifestyle,3,Lighting,1,Liwat,1,Love,2,Lunch,1,M.Vasanthapiriya,1,Maksiat,46,Malaysia,1,Malaysiakini,2,Manifesto BN,1,Mawar Abdul Karim,1,MH370,2,Military,1,Mira Instafamous,1,Misteri,2,Mona Fandey,1,Mona Fendi,2,Mus May,1,Nabil Ahmad,1,Nabila Razali,2,Najib Razak,11,Namr Ron,1,Nedim,1,Neelofa,2,Negeri Sembilan,1,Nelydia Senrose,3,Nisa Kay,1,Noh Omar,1,Nora DAnish,1,Norfahana Abd Halim,1,Norman Abdul Halik,1,Norman KRU,1,Norul Iman A. Rahman,1,Nur Fazura,4,Nur Sajat,3,Nurul Izzah,1,Olympic,1,Pahang,2,Pakatan Harapan,1,Panama Dance,1,Pedoman,2,Pelik,1,Penang,2,Perak,1,Photography,1,Piala FA,1,Pok Ya Cong Codei,1,Politics,1,Politik,4,Prebet Adam,1,Prevention,1,PRU14,7,Pulau Pinang,3,Rafizi Ramli,1,Raja Farah,1,Recipe,2,Riz Ulala,1,Rogol,1,Roslan Shah,1,Rosmah Mansor,5,Sabah,2,Sabri Yunus,1,Safiey Ilias,1,Safiey Illias,1,Sale,1,Saleem Iklim,1,Santai,6,Sarawak,1,Sari Yanti,1,Sariyanti,1,Scha Alyahya,1,Selangor,11,Selebriti,38,Seram,3,Shaheizy Sam,1,Shahrol Shiro,1,Sharifah Sakinah,1,Sharifah Shahira,1,Sharnaaz Ahmad,1,Sherry Alhadad,1,Shila Amzah,1,Shooting Styles,1,Shuib Sepahtu,2,Siti Amiza Baharuddin,1,Siti Nurhaliza,4,Siti Sarah,2,SMK Banting,1,Sofi Jikan,5,Sports,1,SPRM,1,Startup,1,Stock,1,Strategy,1,Sufian Suhaimi,2,Suzanna Martha Frederika van Osch Nathalia,1,Syatilla Melvin,1,Taj Innuendo,1,Teladan,5,Tengku Abdullah,1,Tennis,1,Terengganu,1,Thailand,1,Tips,2,TMJ,7,Tone Set,2,Travel,2,Trend,1,Trending,98,Tun Ghafar Baba,1,Tun Mahathir,9,Tunku Ismail Sultan Ibrahim,7,Tunku Mahkota Johor,2,Ude Wahid,1,Umie Aida,1,Umno,3,Uqasha Senrose,2,Ustaz Azhar Idrus,1,Ustaz Kazim,1,Utusan Online,1,Video,29,Viral,11,Wany Hasrita,1,Wardina Safiyyah,1,Wedding,1,World,1,Yana Samsudin,2,Yus Jambu,1,Zahrul Hilmi Badrul Hisam,1,Zaiton Sameon,1,Zed Zaidi,1,Ziana Zain,2,Zizi Kirana,1,Zul Ariffin,1,
ltr
item
Kecoh Info: Perbualan Dan Video Main Dengan Suami Orang Tersebar Dan Menjadi Viral
Perbualan Dan Video Main Dengan Suami Orang Tersebar Dan Menjadi Viral
Perbualan Dan Video Main Dengan Suami Orang Tersebar Dan Menjadi Viral
https://3.bp.blogspot.com/-g-joUMsqIoc/WtI05zZjfkI/AAAAAAAAFXk/NotZynFti8UCM_NVgltWcUVPzckn7Kb-QCLcBGAs/s1600/KECOHINFO.png
https://3.bp.blogspot.com/-g-joUMsqIoc/WtI05zZjfkI/AAAAAAAAFXk/NotZynFti8UCM_NVgltWcUVPzckn7Kb-QCLcBGAs/s72-c/KECOHINFO.png
Kecoh Info
https://www.kecoh.info/2018/04/perbualan-dan-video-main-dengan-suami.html
https://www.kecoh.info/
https://www.kecoh.info/
https://www.kecoh.info/2018/04/perbualan-dan-video-main-dengan-suami.html
true
4038014126138474965
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share. STEP 2: Click the link you shared to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy