Skip to main content

follow us


Menemui mayat setiap hari bukanlah sesuatu yang mengejutkan banyak orang di Philipina terutama setelah perang Rodrigo Duterte melawan para pengedar obat-obatan dan arak diperketatkan.

Itulah sebabnya ketika seorang lelaki terlihat pengsan di sebuah saluran air, semua orang berkira-kira dia sudah mati dan tidak ada yang mahu mendekatinya.

Warga setempat memberi tahu pihak berwajib dan polis, yang langsung mendatangi “lokasi kejadian”, hanya untuk menemukan seorang lelaki mabuk yang pengsan di saluran.

Tidak semua orang, tapi kebanyakan dari kita memiliki “cerita mabuk” yang sangat memalukan, tapi tidak ada yang selucu seperti ini.

Sungguh menggelikan hari bahwa cerita pemabuk ini patut diberitakan dan tular! Sekilas, lelaki itu tampak seolah-olah dia dilemparkan ke saluran setelah dia dibunuh, tapi sebenarnya dia sangat bersenang-senang malam sebelumnya.

Pihak berwajub beranggapan bahwa dia mabuk berat dan mungkin jatuh ke saluran sebelum benar-benar kehilangan kesadaran.



Ia menemukan air yang keruh dan penuh sampah tempat terbaik untuk bermalam. Pasukan penyelamat agak sukar untuk menariknya saat ia berada di dalam saluran dan cukup berat.

Dan foto ini telah dikongsi oleh Facebook : Ronald “Bato” Dela Rosa Suporter Solid kini telah di”share”kan sebanyak 23.000 kali , 4.600 komen, dan 4.200 orang menyukainya.

Pria itu mungkin akan menjauhkan diri dari alkohol untuk sementara waktu. Mungkin….



Artikel berkaitan Pasukan Penyelamat Berfikiran Lelaki Yang Berada Di Saluran Air Itu Adalah Mangsa Pembunuhan, Tetapi Apa Yang Berlaku Sebaliknya Sangat Mengejutkan Mereka! ini telah disiarkan di laman web www.kecoh.info.

Silakan Share Agar Yang Lain Tahu Tentang Perkongsian Ini!

Dan jangan lupa mohon ikuti kami di laman FACEBOOK agar anda tidak terlepas isu-isu terkini dan info-info menarik setiap masa.
INGIN KONGSI ARTIKEL? : Sekiranya Anda ada kisah atau cerita yang hendak dikongsikan? Hantarkan kepada kami melalui di halaman ini DI SINI. Atau boleh hubungi kami terus di facebook DI SINI.

You Might Also Like:

Comment Policy: Silakan beri pendapat dan pandangan anda hanya berkaitan dengan topik artikel ini sahaja. Komen yang disertakan dengan pautan laman lain akan dipadam.
Lihat Ruang Komen