Alasan Lapuk. Konon Pergi Rumah Tunang Untuk Isi Borang Kahwin. Padahal Nak Berkhalwat. Akhirnya Video Tersebar Dan Jadi Tular

Alasan Lapuk. Konon Pergi Rumah Tunang Untuk Isi Borang Kahwin. Padahal Nak Berkhalwat. Akhirnya Video Tersebar Dan Jadi TularAlasan Lapuk. Konon Pergi Rumah Tunang Untuk Isi Borang Kahwin. Padahal Nak Berkhalwat. Akhirnya Video Tersebar Dan Jadi Tular


Alasan Lapuk...
Pergi Rumah Tunang Untuk Isi Borang Kahwin.
Padahal Nak Berkhalwat...
Tapi alasan seorang wanita kat Kuala Terengganu ni boleh buat korang rasa nak tergelak pun ada.
Haih!

Menurut Sinar Harian, wanita terbabit pergi ke rumah tunang dia kat Dungun.
Tapi dek kerana ramai yang perasan perempuan tu kat dalam rumah berdua je dengan tunang dia, orang sekeliling pun buat aduan kat pihak berkuasa sebab tak selesa dengan aktiviti bebas dorang kat situ.



Dalam pukul 12:30 tengah hari macam tu, Penguatkuasa Syariah datang serbu rumah tersebut dan jumpa wanita berumur 23 tahun dengan tunang dia yang umur 24 tahun kat dalam tu.

Bila kena serbu dengan pihak berkuasa, kalut la masing-masing dan terus dua-dua keluar pakai tuala je.

Apa yang lagi lawak, wanita tu bagi alasan yang dia sebenarnya datang rumah tunang dia tu untuk isi borang kahwin je.

Ooo macam tu caranya isi borang kahwin.

Ada orang cakap diorang ni selalu sangat nampak keluar masuk keluar rumah sewa lelaki tu.

Sebab tu lah jiran-jiran macam syak diorang tu duk buat yang bukan-bukan dalam rumah tu.

“Semasa serbuan di lokasi, keadaan pintu utama rumah ditutup sebelum dibuka oleh seorang lelaki yang hanya mengenakan tuala.”

“Ketika membuka pintu, turut ditemukan seorang wanita yang dilihat dalam keadaan mengaibkan kerana berkemban dengan tuala sahaja,” kata anggota Penguatkuasa Syariah Daerah Dungun tu.

Menurut sumber, diorang ni memang takde hubungan sah sebagai suami isteri ke apa.

Tapi diorang mengaku yang diorang tu baru je bertunang.

Tak tahu lah betul ke tak tu dah bertunang.



“Mereka mendakwa kononnya akan berkahwin pada Jun nanti dan wanita itu datang ke rumah tersebut selepas dipanggil oleh tunangnya… tujuan bersama di rumah itu hanya semata-mata nak bincang cara-cara untuk isi borang kahwin.”

Pasangan tu sekarang ditahan untuk siasatan lanjut dibawah Seksyen 29 Enakmen Kesalahan Jenayah Syariah (Takzir) (Terengganu) (2001).

Tahu lah negara kita ni panas, tapi kau biar betul nak isi borang sampai kena berkemban pakai towel macam tu?!

COMMENTS

INGIN KONGSI ARTIKEL?:
Sekiranya Anda ada kisah atau cerita yang hendak dikongsikan? Hantarkan kepada kami melalui di halaman ini di sini. Atau boleh hubungi kami terus di facebook di sini.
Name

1MDB,2,Achey Bocey,2,Adi Putra,1,Adlin Aman Ramli,1,AEON Tebrau,1,AFC U23 Championship,1,Agama,1,Akademi Fantasia 2016,1,Aliff Syukri,15,Allahyarham Ramli Hassan,1,Altimet,1,AME 2018,1,Anis Anwar,1,Anugerah Juara Lagu Ke 32,4,Anwar Ibrahim,2,Arcade,1,Architecture,1,Astro Awani,1,autisme,1,Automotive,2,Avaa Vanja,1,Awal Ashaari,1,Awal Ashari,1,Awie,1,Azad Jazmin,1,Azmil Mustapha,1,Azwan Ali,1,Baby Ara,1,Bantuan Rakyat 1Malaysia,1,Barisan Nasional,2,Be Lofa,1,Ben Ali,1,Best FM,1,BMW,1,BN,3,BN Wilayah Persekutuan,1,Boy Iman,1,BR1M,5,BRIM 2018,5,Bront Palarae,1,Budget Living,1,Business,2,Car Accessory,1,Car part,1,Card,1,Cerai,1,Chacha Maembong,1,Chef,2,Chef Wan,1,Chew Kin Wah,1,Cloth accessory,1,Company,1,Cooking,2,Culture,1,Dato Tamrin Abdul Ghafar,1,Datuk Sri Vida,1,Deals,1,Decor,1,Deja Moss,1,Design,1,Diana Danielle,8,Didi Astillah,1,Dish Review,1,DIY Projects,2,Dukun,1,Elfira Loy,3,Elyana,1,Expert Advices,2,Fadzil Bahari Zahari,2,Fadzil Zahari,2,Faizal Hussein,1,Fan Club,1,Fara Mendoza,1,Farid Kamil,27,Fasha Sandha,2,Fashion,2,Fathia Latiff,2,Fatin Afeefa,1,Fattah Amin,4,FBI,1,Financial,1,Fitness,2,Fizo Omar,1,Food,2,Fund,1,Games,1,Global,34,Golf,1,Hael Husaini,2,Harian Metro,1,Hasnul Rahmat,1,Health Care,1,Healthy Eating,1,Heath,2,House,1,Ifa Raziah,1,Image Rating,1,Individual,1,Indonesia,2,Informasi,190,Inspirasi,1,Inspiration,2,Instafamous,2,Interview,1,Investor,1,Iqram Dinzly,8,Islamik,1,Izreen Azminda,1,Izzue Islam,1,JAKIM,1,Jampi,1,Jason Chong,1,JDT,1,Jehan Miskin,1,Jejai,2,Jenayah,43,Jep Sepahtu,2,Jho Low,1,Johan As'ari,1,Johor,12,Julia Perez,1,Jururawat,1,Kahwin,1,Kecantikan,1,Kecoh,147,Kedah,1,Kegiatan Sumbang,1,Kelantan,2,Kemalangan,7,Kereta kabel. Langkwi Skycab,1,Kesihatan,5,Khairy Jamaluddin,1,Kisah Rumah Tangga,37,Kontroversi,1,Kuala Lumpur,2,Kucing,1,Labuan,1,Lawak,1,Liana Rosli,1,Lifestyle,3,Lighting,1,Liwat,1,Love,2,Lunch,1,M.Vasanthapiriya,1,Maksiat,46,Malaysia,1,Malaysiakini,2,Manifesto BN,1,Mawar Abdul Karim,1,MH370,2,Military,1,Mira Instafamous,1,Misteri,2,Mona Fandey,1,Mona Fendi,2,Mus May,1,Nabil Ahmad,1,Nabila Razali,2,Najib Razak,11,Namr Ron,1,Nedim,1,Neelofa,2,Negeri Sembilan,1,Nelydia Senrose,3,Nisa Kay,1,Noh Omar,1,Nora DAnish,1,Norfahana Abd Halim,1,Norman Abdul Halik,1,Norman KRU,1,Norul Iman A. Rahman,1,Nur Fazura,4,Nur Sajat,3,Nurul Izzah,1,Olympic,1,Pahang,2,Pakatan Harapan,1,Panama Dance,1,Pedoman,2,Pelik,1,Penang,2,Perak,1,Photography,1,Piala FA,1,Pok Ya Cong Codei,1,Politics,1,Politik,4,Prebet Adam,1,Prevention,1,PRU14,7,Pulau Pinang,3,Rafizi Ramli,1,Raja Farah,1,Recipe,2,Riz Ulala,1,Rogol,1,Roslan Shah,1,Rosmah Mansor,5,Sabah,2,Sabri Yunus,1,Safiey Ilias,1,Safiey Illias,1,Sale,1,Saleem Iklim,1,Santai,6,Sarawak,1,Sari Yanti,1,Sariyanti,1,Scha Alyahya,1,Selangor,11,Selebriti,38,Seram,3,Shaheizy Sam,1,Shahrol Shiro,1,Sharifah Sakinah,1,Sharifah Shahira,1,Sharnaaz Ahmad,1,Sherry Alhadad,1,Shila Amzah,1,Shooting Styles,1,Shuib Sepahtu,2,Siti Amiza Baharuddin,1,Siti Nurhaliza,4,Siti Sarah,2,SMK Banting,1,Sofi Jikan,5,Sports,1,SPRM,1,Startup,1,Stock,1,Strategy,1,Sufian Suhaimi,2,Suzanna Martha Frederika van Osch Nathalia,1,Syatilla Melvin,1,Taj Innuendo,1,Teladan,5,Tengku Abdullah,1,Tennis,1,Terengganu,1,Thailand,1,Tips,2,TMJ,7,Tone Set,2,Travel,2,Trend,1,Trending,98,Tun Ghafar Baba,1,Tun Mahathir,9,Tunku Ismail Sultan Ibrahim,7,Tunku Mahkota Johor,2,Ude Wahid,1,Umie Aida,1,Umno,3,Uqasha Senrose,2,Ustaz Azhar Idrus,1,Ustaz Kazim,1,Utusan Online,1,Video,29,Viral,11,Wany Hasrita,1,Wardina Safiyyah,1,Wedding,1,World,1,Yana Samsudin,2,Yus Jambu,1,Zahrul Hilmi Badrul Hisam,1,Zaiton Sameon,1,Zed Zaidi,1,Ziana Zain,2,Zizi Kirana,1,Zul Ariffin,1,
ltr
item
Kecoh Info: Alasan Lapuk. Konon Pergi Rumah Tunang Untuk Isi Borang Kahwin. Padahal Nak Berkhalwat. Akhirnya Video Tersebar Dan Jadi Tular
Alasan Lapuk. Konon Pergi Rumah Tunang Untuk Isi Borang Kahwin. Padahal Nak Berkhalwat. Akhirnya Video Tersebar Dan Jadi Tular
Alasan Lapuk. Konon Pergi Rumah Tunang Untuk Isi Borang Kahwin. Padahal Nak Berkhalwat. Akhirnya Video Tersebar Dan Jadi TularAlasan Lapuk. Konon Pergi Rumah Tunang Untuk Isi Borang Kahwin. Padahal Nak Berkhalwat. Akhirnya Video Tersebar Dan Jadi Tular
https://4.bp.blogspot.com/-ln2zEGszOhc/WrC5XLjUloI/AAAAAAAAE8I/hqzcAy7E334KRJ6rvW3ykO7VeBJdhUKpwCLcBGAs/s1600/KECOHINFO.png
https://4.bp.blogspot.com/-ln2zEGszOhc/WrC5XLjUloI/AAAAAAAAE8I/hqzcAy7E334KRJ6rvW3ykO7VeBJdhUKpwCLcBGAs/s72-c/KECOHINFO.png
Kecoh Info
https://www.kecoh.info/2018/03/alasan-lapuk-konon-pergi-rumah-tunang.html
https://www.kecoh.info/
https://www.kecoh.info/
https://www.kecoh.info/2018/03/alasan-lapuk-konon-pergi-rumah-tunang.html
true
4038014126138474965
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share. STEP 2: Click the link you shared to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy