Skip to main content

follow us


Sepasang suami isteri yang juga merupakan adik beradik kandung terpaksa di halau di sebuah kampung di Riau, kerana telah menyorok identiti sebenar mereka selama 11 tahun. Hal itu dilakukan untuk mengelakkan pasangan berkenan di amuki masa.

Keputusan tersebut di ambil dari pertemuan dua pihak antara pihak polis dan petinggi agama Masjid Agung Karimun, Kepri jumaat semalam.

Pasangan berkenan di kenali sebagai Arman 40 dan istrinya Siti 38 yang dilaporkan menikah 11 tahun lalu dan sekarang memiliki dua orang anak masing masing berusia 10 (lelaki) dan 8 tahun (wanita)

Kedua pasangan adik berdaik kandung itu dikatakan berasal dari jawa dan datang ke kampung itu sejak 11 tahun lalu.

Warga setempat mengatakan,selama ini mereka tidak mengetahui latar belakang pasangan berkenan,ditambah keduanya jarang bergaul dengan jiran,warga hanya mengetahui keduanya adalah pasangan suami isteri dan memiliki dua orang anak.

Bagaimanapun Arman mengaku bahwa isterinya itu adalah adik kandungnya sendiri,mereka berdua dinikahkan selepas ditangkap khalwat sebelum di halau dari kampung kelahirannya di jawa.

Sejak daripada itu mereka pindah ke Riau untuk memulai hidup baru hingga berjaya memiliki 2 orang anak,ibarat kata pepatah sepandai pandai tipai melompat akhirnya jatuh ke tanah jua.selama 11 tahun temberang pasangan itu akhirnya terbongkar.
Artikel berkaitan Pelik! Pasangan Ini Dihalau Dari Kampung. Rupa-rupanya Kantoi Nikahi Adik Kandung Sendiri Hingga Miliki 2 Anak. ini telah disiarkan di laman web www.kecoh.info.

Silakan Share Agar Yang Lain Tahu Tentang Perkongsian Ini!

Dan jangan lupa mohon ikuti kami di laman FACEBOOK agar anda tidak terlepas isu-isu terkini dan info-info menarik setiap masa.
INGIN KONGSI ARTIKEL? : Sekiranya Anda ada kisah atau cerita yang hendak dikongsikan? Hantarkan kepada kami melalui di halaman ini DI SINI. Atau boleh hubungi kami terus di facebook DI SINI.

You Might Also Like:

Comment Policy: Silakan beri pendapat dan pandangan anda hanya berkaitan dengan topik artikel ini sahaja. Komen yang disertakan dengan pautan laman lain akan dipadam.
Lihat Ruang Komen