Wanita Ini Dedahkan Perbualan Wechatnya Dengan Wanita Mengajar Benda Tak Senonoh

Wanita Ini Dedahkan Perbualan Wechatnya Dengan Wanita Mengajar Benda Tak Senonoh


Patutla lelaki hidung belang dan gersang selalu carik awek macam ni dekat WeChat, atas dasar janji dan sayang konon, dah boleh dapat 'dara' atas dasar kasih sayang dan ingin bahagia.

Masing-masing ada anak gadis, kawal dengan cara yang anda fikir terbaik untuk menghindarkan masalah-masalah begini

Betapa melampau nasihat gadis remaja ini kepada rakannya yang lebih muda apabila menasihat supaya menggadaikan mahkota dara yang diperolehi untuk teman lelaki jika mahu bahagia.

“Kalau adik nak bahagia dengan pasangan, adik jangan takut.. bagi je dara tu, apa salahnya kalau korbankan untuk orang tersayang,” kata gadis itu di aplikasi bual WeChat.

Dari petikan skrin yang tersebar, mereka dipercaya sedang berbual mengenai teman lelaki.

Ada perbualan seperti gadis itu mahu mengajarkan sesuatu kepada seorang lagi gadis berkemungkinan untuk melakukan hubungan intim.

Bagi mereka, cinta pada masa sekarang didasarkan atas kesanggupan mengorbankan masa, keluarga dan juga harga diri asalkan dapat bersama si dia.

Kekerapan berbual di aplikasi telefon pintar yang boleh dikatakan hampir setiap masa membuatkan kebanyakan perkara sudah dibualkan sehingga masuk ke topik “dalam kelambu”.

Dari situlah kerinduan yang dipendam akan menjadi berahi untuk bertemu kemudian mencari lokasi sesuai untuk saling membelai kasih-sayang melepaskan kerinduan tidak kira lagi dosa dan pahala, halal atau haram.

Agaknya, daripada sifat beginilah yang terjadi kepada adik Nur Amirah Athirah, 14, yang menipu keluarganya dan rakyat Malaysia selepas mendakwa dirinya diculik padahal bersama teman lelaki.

Aplikasi WeChat sememangnya dipenuhi dengan gadis muda yang inginkan belaian kasih sayang kebanyakannya kerana keluarga yang bermasalah dan tiada tempat mengadu untuk mereka menjadikan mereka mencari teman yang memahami di dalam laman sosial sebegitu.

Bukan semua perkara boleh dipantau oleh ibu bapa kerana pastinya naluri keluarga, ada ruang untuk anak-anak bersosial perlu diberikan cuma kesilapan yang kadang-kadang sedikit kesilapan itulah yang membawa padah.

Dalam kes ini, si gadis yang mengajar sudah tentu sudah menyerahkan segala-galanya kepada teman lelaki atas dasar mahu bahagia bersama pasanganyang belum pun lagi menjadi suami.



COMMENTS

INGIN KONGSI ARTIKEL?:
Sekiranya Anda ada kisah atau cerita yang hendak dikongsikan? Hantarkan kepada kami melalui di halaman ini di sini. Atau boleh hubungi kami terus di facebook di sini.
Name

1MDB,2,Achey Bocey,2,Adi Putra,1,Adlin Aman Ramli,1,Aedy Asyraff,1,AEON Tebrau,1,AFC U23 Championship,1,Agama,1,Akademi Fantasia 2016,1,Akim Majistret,1,Aliff Syukri,16,Allahyarham Ramli Hassan,1,Altimet,1,AME 2018,1,Anis Anwar,1,Anugerah Juara Lagu Ke 32,4,Anwar Ibrahim,2,Ara Johari,1,Arcade,1,Architecture,1,Astro Awani,1,autisme,1,Automotive,2,Avaa Vanja,1,Awal Ashaari,1,Awal Ashari,1,Awie,1,Azad Jazmin,1,Azmil Mustapha,1,Azmin Ali,1,Azwan Ali,2,Baby Ara,1,Bantuan Rakyat 1Malaysia,1,Barisan Nasional,3,Be Lofa,1,Beauty,1,Ben Ali,1,Berita,8,Best FM,1,BMW,1,BN,5,BN Wilayah Persekutuan,1,Boy Iman,1,BR1M,6,BRIM 2018,5,Bront Palarae,1,Budget Living,1,Business,2,Car Accessory,1,Car part,1,Card,1,Cerai,1,Chacha Maembong,1,Chef,2,Chef Wan,1,Chew Kin Wah,1,Cloth accessory,1,Company,1,Cooking,2,Culture,1,Dailymail,1,Dariya Inara,1,Dato Tamrin Abdul Ghafar,1,Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi,1,Datuk Seri Najib Razak,1,Datuk Seri Razali Ibrahim,1,Datuk Sri Vida,1,Deals,1,Decor,1,Deja Moss,1,Design,1,Diana Danielle,8,Didi Astillah,1,Dish Review,1,DIY Projects,2,Dr Zuhdi Marzuki,1,Dukun,1,Elfira Loy,3,Elly Mazlein,1,Elvira,1,Elyana,1,Etta Ng,1,Expert Advices,2,Fadzil Bahari Zahari,2,Fadzil Zahari,2,Faizal Hussein,1,Fan Club,1,Fara Mendoza,1,Farid Kamil,27,Fasha Sandha,2,Fashion,2,Fathia Latiff,2,Fatin Afeefa,1,Fattah Amin,4,FBI,1,Fendy Bakry,1,Financial,1,Fitness,2,Fizo Omar,1,Food,2,Fund,1,Games,1,gelandangan,1,Global,44,Golf,1,Gosip,5,Hael Husaini,2,Harian Metro,1,Hasnul Rahmat,1,Health Care,1,Healthy Eating,1,Heath,2,House,1,Ifa Raziah,2,Image Rating,1,India,1,Individual,2,Indonesia,3,Informasi,193,Inspirasi,1,Inspiration,2,Instafamous,2,Interview,1,Investor,1,Ipoh,1,Iqram Dinzly,8,Islamik,1,Izreen Azminda,2,Izzue Islam,1,Jackie Chan,1,JAKIM,1,Jampi,1,Jason Chong,1,JDT,2,Jehan Miskin,1,Jejai,2,Jenayah,52,Jep Sepahtu,3,Jho Low,1,Johan As'ari,1,Johor,14,Julia Perez,1,Jururawat,1,Kahwin,1,Kanser,1,Kecantikan,1,Kecoh,161,Kedah,3,Kegiatan Sumbang,1,Kelantan,3,Kemalangan,10,Kereta kabel. Langkwi Skycab,1,Kes Bunuh,3,Kesihatan,13,Khairy Jamaluddin,2,Kisah Rumah Tangga,46,Kisah Seram,3,Kisah Teladan,3,Kontroversi,3,Kuala Lumpur,2,Kucing,1,Labuan,1,Lawak,3,lesbian,1,Liana Rosli,1,Lifestyle,4,Liga Super,1,Lighting,1,Liwat,1,Love,2,Lunch,1,M Daud Kilau,1,M.Vasanthapiriya,1,Maksiat,56,Malaysia,1,Malaysiakini,3,Manifesto BN,1,Mawar Abdul Karim,1,Melaka,1,Mentor Otai,1,MH370,2,Military,1,Mira Instafamous,1,Miri,1,Misteri,3,Mona Fandey,2,Mona Fendi,2,Mus May,1,Nabil Ahmad,1,Nabila Razali,2,Najib Razak,12,Namr Ron,1,Nedim,1,Neelofa,5,Negeri Sembilan,1,Nelydia Senrose,4,Nisa Kay,1,Noh Omar,1,Noor Nirwandy,1,Nora DAnish,1,Norfahana Abd Halim,1,Norman Abdul Halik,1,Norman KRU,1,Norul Iman A. Rahman,1,Nur Fazura,4,Nur Sajat,5,Nurul Izzah,1,Olympic,1,Pahang,3,Pakatan Harapan,2,Panama Dance,1,Parti Islam Semalaysia,1,PAS,3,Pedoman,2,Pelik,1,Penang,2,Perak,2,Photography,1,Piala FA,1,PKR,1,Pok Ya Cong Codei,1,Politics,1,Politik,7,Prebet Adam,1,Prevention,1,PRU14,22,Pulau Pinang,3,Rafizi Ramli,1,Raja Farah,1,Raub,1,Recipe,2,Rita Rudaini,1,Riz Ulala,4,Rogol,4,Roslan Shah,1,Rosmah Mansor,6,Sabah,5,Sabri Yunus,1,Safiey Ilias,1,Safiey Illias,1,Sale,1,Saleem Iklim,1,Santai,108,Sarawak,3,Sari Yanti,2,Sariyanti,1,SBS,1,Scha Alyahya,1,Selangor,11,Selebriti,53,Semasa,2,Seram,3,Serina Redzuawan,1,Shahanim Mohamad Yusoff,1,Shaheizy Sam,1,Shahrol Shiro,1,Sharifah Sakinah,1,Sharifah Shahira,1,Sharnaaz Ahmad,1,Sherry Alhadad,1,Shila Amzah,1,Shooting Styles,1,Shuib Sepahtu,2,Sibu,1,Silvia Nanda,1,Siti Amiza Baharuddin,1,Siti Nurhaliza,4,Siti Sarah,2,SMK Banting,1,Smule,1,Sofi Jikan,5,Sports,1,SPR,2,SPRM,1,Startup,1,Stock,1,Strategy,1,Sufian Suhaimi,2,Sungai Petani,2,Suzanna Martha Frederika van Osch Nathalia,1,Syatilla Melvin,1,Taj Innuendo,1,Teladan,6,Tengku Abdullah,1,Tennis,1,Terengganu,1,Thailand,1,Tips,4,TMJ,7,Tone Set,2,Travel,2,Trend,1,Trending,104,Tun Dr Mahathir Mohamad,1,Tun Ghafar Baba,1,Tun Mahathir,11,Tunku Ismail Sultan Ibrahim,7,Tunku Mahkota Johor,2,TV3,1,Twitter,1,Ude Wahid,1,Umie Aida,1,Umno,4,Upiak Isil,1,Uqasha Senrose,3,Ustaz Azhar Idrus,1,Ustaz Kazim,1,Utusan Online,1,Video,40,Video Lucu,1,Viral,17,Wany Hasrita,1,Wardina Safiyyah,1,Wedding,2,World,1,Yana Samsudin,2,Youtube,1,Yus Jambu,1,Zahrul Hilmi Badrul Hisam,1,Zaiton Sameon,1,Zarina Anjoulie,1,Zed Zaidi,1,Ziana Zain,2,Zizi Kirana,1,Zul Ariffin,1,
ltr
item
Kecoh Info: Wanita Ini Dedahkan Perbualan Wechatnya Dengan Wanita Mengajar Benda Tak Senonoh
Wanita Ini Dedahkan Perbualan Wechatnya Dengan Wanita Mengajar Benda Tak Senonoh
Wanita Ini Dedahkan Perbualan Wechatnya Dengan Wanita Mengajar Benda Tak Senonoh
https://2.bp.blogspot.com/-L-QZBz3oLEQ/WiKpN09pIxI/AAAAAAAAC_w/mSDzRwcqEHUvIsavaAkucul1QToj-ECwwCLcBGAs/s1600/KECOHDOTINFO.png
https://2.bp.blogspot.com/-L-QZBz3oLEQ/WiKpN09pIxI/AAAAAAAAC_w/mSDzRwcqEHUvIsavaAkucul1QToj-ECwwCLcBGAs/s72-c/KECOHDOTINFO.png
Kecoh Info
https://www.kecoh.info/2017/12/wanita-ini-dedahkan-perbualan-wechatnya.html
https://www.kecoh.info/
https://www.kecoh.info/
https://www.kecoh.info/2017/12/wanita-ini-dedahkan-perbualan-wechatnya.html
true
4038014126138474965
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share. STEP 2: Click the link you shared to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy