Kecoh Bila Media Bongkarkan Ramai Pasangan Suami Isteri Islam Suka Berkongsi Pasangan Dengan Pasangan Lain Untuk Kepuasan

Kecoh Bila Wartawan Bongkarkan Ramai Pasangan Suami Isteri Islam Suka Berkongsi Pasangan Dengan Pasangan Lain Untuk Kepuasan


Terkejut berok kami di kecoh.info bila ada sumber memaklumkan pada kami bahawa dia telah diajak oleh seorang wanita berstatus isteri orang untuk bertukar-tukar pasangan dengan suaminya.

Maknanya dia sedia "main" dengan orang tu dengan syarat orang tu pun sedia kasi isterinya main dengan suami pompuan tersebut.

Atau dalam bahasa atau istilah dalam english "swinging".

Kami mengucap panjang bila sumber mencerita bahawa perempuan yang offer tu seorang Melayu beragama Islam dan area kawasan Utara dan ada juga dari kawasan Johor kalau Kuala Lumpur dan Selangor tu lagilah banyak katanya.

Katanya lagi kalau dia sudi, dia diminta datang ke satu tempat yang dirahsiakan. Port untuk mereka sudah tersedia. Khabarnya di sebuah hotel atau pun apartment selain daripada rumah pasangan tersebut.

Sumber itu memaklumkan juga wanita tu hanya sudi bertukar pasangan dengan pasangan suami isteri lain, pasangan tidak berkahwin sama ada pasangan kekasih atau skandal pun boleh atas dasar suka sama suka melakukannya.

Kami tanyalah macam mana dia kenal wanita itu? Katanya, dia berkenalan menerusi laman sosial popular.

Kami kata tak kami tak percaya dengan laman sosial sebab sesiapa sahaja boleh menyamar.

Tapi sumber tersebut me mengatakan dia sudah bercakap menerusi telefon dengan wanita tersebut.

Tapi sumber berkata dia tak sanggup untuk serahkan isterinya kepada lelaki lain walaupun dia dapat "main" dengan perempuan tu yang katanya boleh tahan juga kalau dilihat pada gambar yang dipaparkan di laman sosial tersebut.

Sumber mengatakan juga dia kata dia masih beriman kepada Allah dan Islam masih jadi pegangan hidupnya. Sebab itu dia tolak ajakan wanita tersebut.

Bila kami dapat tahu ada pasangan seperti ini, maka kami membuat sedikit kajian dan mencari tahu info-infi kat Google mengenai kehidupan swinging kat Malaysia ini.

Mah aih! Berlambak-lambak "swinger club" ada kat alam siber rupanya!

Kami pasti ramai juga pasangan beragama Islam yang mengamalkan kehidupan seperti ini hanya semata-mata untuk mendapatkan kepuasan nafsu mereka.

Dan menurut cerita dari beberapa rakan kenalan kami, amalan swinger ni dah makin jadi trend di kalangan pasangan Melayu/Islam di Malaysia.

Biasanya mereka bergerak secara tersembunyi dan sukar dikesan.

Sebabnya kalau dilihat secara luaran, pergaulan antara pasangan ini tiada keganjilan pun.

Contoh pasangan A berkunjung dan menginap di rumah pasangan B.

Siapa sangka di dalam bilik, rupanya si isteri A tidur dengan si suami B, dan sebaliknya si isteri B tidur bersama si suami A.

Khabarnya kegiatan seperti ini diamalkan di kalangan pasangan elit.

Malah kebanyakan di antara mereka sudah beranak pinak tetapi kerana mahukan lebih kepuasan, maka mereka sanggup tidur dengan pasangan lain.

Malahan mereka juga tidak kisah kalau pasangan yang mereka mahu bertukar itu berlainan agama atau berlainan bangsa, asalkan mereka seronok dan mendapat kepuasan. Pasangan A puas, pasangan B juga puas!

Rupanya pergaulan bebas ini bukan hanya di kalangan remaja atau orang bujang tetapi juga sudah menjalar di kalangan mereka yang sudah matang, sudah berumah tangga, malah ada yang mereka yang tunggu hari nak masuk kubur! Adoiii....

Gila...memang gila!

Tapi bila ada NGO-NGO yang buat demonstrasi membantah amalan aktiviti tidak sihat dan hubungan bebas dan LGBT, ada pula yang puak-puak tiga suku yang duk bantah dan dakwa itu semua permainan politik pihak tertentu serta anggap semua itu perkara remeh!

Masya-Allah....!!

Terbaharu ada tersebar lagi tentang pendedahan pasangan suami isteri dari utara ini kerap melakukan promosi untuk mencari mana-mana pasangan atau individu untuk melakukan aktiviti ini bersama mereka.

Difahamkan pasangan ini bergerak aktif melakukan maksiat disekitar utara dan beberapa kali juga melakukan aktiviti disekitar ibu kota.

Kami sertakan setikan screenshoot dan video yang sempat kami rakamkan dari laman sosial yang telah beredar secara tularitu, mungkin ada orang yang anda kenal giat aktif melakukan atua menyertai aktiviti ini secara senyap-senyap tanpa pengetahuan anda:



COMMENTS

INGIN KONGSI ARTIKEL?:
Sekiranya Anda ada kisah atau cerita yang hendak dikongsikan? Hantarkan kepada kami melalui di halaman ini di sini. Atau boleh hubungi kami terus di facebook di sini.
Name

1MDB,2,Achey Bocey,2,Adi Putra,1,Adlin Aman Ramli,1,AEON Tebrau,1,AFC U23 Championship,1,Agama,1,Akademi Fantasia 2016,1,Aliff Syukri,15,Allahyarham Ramli Hassan,1,Altimet,1,AME 2018,1,Anis Anwar,1,Anugerah Juara Lagu Ke 32,4,Anwar Ibrahim,2,Arcade,1,Architecture,1,Astro Awani,1,autisme,1,Automotive,2,Avaa Vanja,1,Awal Ashaari,1,Awal Ashari,1,Awie,1,Azad Jazmin,1,Azmil Mustapha,1,Azwan Ali,1,Baby Ara,1,Bantuan Rakyat 1Malaysia,1,Barisan Nasional,2,Be Lofa,1,Ben Ali,1,Best FM,1,BMW,1,BN,3,BN Wilayah Persekutuan,1,Boy Iman,1,BR1M,5,BRIM 2018,5,Bront Palarae,1,Budget Living,1,Business,2,Car Accessory,1,Car part,1,Card,1,Cerai,1,Chacha Maembong,1,Chef,2,Chef Wan,1,Chew Kin Wah,1,Cloth accessory,1,Company,1,Cooking,2,Culture,1,Dato Tamrin Abdul Ghafar,1,Datuk Sri Vida,1,Deals,1,Decor,1,Deja Moss,1,Design,1,Diana Danielle,8,Didi Astillah,1,Dish Review,1,DIY Projects,2,Dukun,1,Elfira Loy,3,Elyana,1,Expert Advices,2,Fadzil Bahari Zahari,2,Fadzil Zahari,2,Faizal Hussein,1,Fan Club,1,Fara Mendoza,1,Farid Kamil,27,Fasha Sandha,2,Fashion,2,Fathia Latiff,2,Fatin Afeefa,1,Fattah Amin,4,FBI,1,Financial,1,Fitness,2,Fizo Omar,1,Food,2,Fund,1,Games,1,Global,34,Golf,1,Hael Husaini,2,Harian Metro,1,Hasnul Rahmat,1,Health Care,1,Healthy Eating,1,Heath,2,House,1,Ifa Raziah,1,Image Rating,1,Individual,1,Indonesia,2,Informasi,190,Inspirasi,1,Inspiration,2,Instafamous,2,Interview,1,Investor,1,Iqram Dinzly,8,Islamik,1,Izreen Azminda,1,Izzue Islam,1,JAKIM,1,Jampi,1,Jason Chong,1,JDT,1,Jehan Miskin,1,Jejai,2,Jenayah,43,Jep Sepahtu,2,Jho Low,1,Johan As'ari,1,Johor,12,Julia Perez,1,Jururawat,1,Kahwin,1,Kecantikan,1,Kecoh,147,Kedah,1,Kegiatan Sumbang,1,Kelantan,2,Kemalangan,7,Kereta kabel. Langkwi Skycab,1,Kesihatan,5,Khairy Jamaluddin,1,Kisah Rumah Tangga,37,Kontroversi,1,Kuala Lumpur,2,Kucing,1,Labuan,1,Lawak,1,Liana Rosli,1,Lifestyle,3,Lighting,1,Liwat,1,Love,2,Lunch,1,M.Vasanthapiriya,1,Maksiat,46,Malaysia,1,Malaysiakini,2,Manifesto BN,1,Mawar Abdul Karim,1,MH370,2,Military,1,Mira Instafamous,1,Misteri,2,Mona Fandey,1,Mona Fendi,2,Mus May,1,Nabil Ahmad,1,Nabila Razali,2,Najib Razak,11,Namr Ron,1,Nedim,1,Neelofa,2,Negeri Sembilan,1,Nelydia Senrose,3,Nisa Kay,1,Noh Omar,1,Nora DAnish,1,Norfahana Abd Halim,1,Norman Abdul Halik,1,Norman KRU,1,Norul Iman A. Rahman,1,Nur Fazura,4,Nur Sajat,3,Nurul Izzah,1,Olympic,1,Pahang,2,Pakatan Harapan,1,Panama Dance,1,Pedoman,2,Pelik,1,Penang,2,Perak,1,Photography,1,Piala FA,1,Pok Ya Cong Codei,1,Politics,1,Politik,4,Prebet Adam,1,Prevention,1,PRU14,7,Pulau Pinang,3,Rafizi Ramli,1,Raja Farah,1,Recipe,2,Riz Ulala,1,Rogol,1,Roslan Shah,1,Rosmah Mansor,5,Sabah,2,Sabri Yunus,1,Safiey Ilias,1,Safiey Illias,1,Sale,1,Saleem Iklim,1,Santai,6,Sarawak,1,Sari Yanti,1,Sariyanti,1,Scha Alyahya,1,Selangor,11,Selebriti,38,Seram,3,Shaheizy Sam,1,Shahrol Shiro,1,Sharifah Sakinah,1,Sharifah Shahira,1,Sharnaaz Ahmad,1,Sherry Alhadad,1,Shila Amzah,1,Shooting Styles,1,Shuib Sepahtu,2,Siti Amiza Baharuddin,1,Siti Nurhaliza,4,Siti Sarah,2,SMK Banting,1,Sofi Jikan,5,Sports,1,SPRM,1,Startup,1,Stock,1,Strategy,1,Sufian Suhaimi,2,Suzanna Martha Frederika van Osch Nathalia,1,Syatilla Melvin,1,Taj Innuendo,1,Teladan,5,Tengku Abdullah,1,Tennis,1,Terengganu,1,Thailand,1,Tips,2,TMJ,7,Tone Set,2,Travel,2,Trend,1,Trending,98,Tun Ghafar Baba,1,Tun Mahathir,9,Tunku Ismail Sultan Ibrahim,7,Tunku Mahkota Johor,2,Ude Wahid,1,Umie Aida,1,Umno,3,Uqasha Senrose,2,Ustaz Azhar Idrus,1,Ustaz Kazim,1,Utusan Online,1,Video,29,Viral,11,Wany Hasrita,1,Wardina Safiyyah,1,Wedding,1,World,1,Yana Samsudin,2,Yus Jambu,1,Zahrul Hilmi Badrul Hisam,1,Zaiton Sameon,1,Zed Zaidi,1,Ziana Zain,2,Zizi Kirana,1,Zul Ariffin,1,
ltr
item
Kecoh Info: Kecoh Bila Media Bongkarkan Ramai Pasangan Suami Isteri Islam Suka Berkongsi Pasangan Dengan Pasangan Lain Untuk Kepuasan
Kecoh Bila Media Bongkarkan Ramai Pasangan Suami Isteri Islam Suka Berkongsi Pasangan Dengan Pasangan Lain Untuk Kepuasan
Kecoh Bila Wartawan Bongkarkan Ramai Pasangan Suami Isteri Islam Suka Berkongsi Pasangan Dengan Pasangan Lain Untuk Kepuasan
https://3.bp.blogspot.com/-BnOZwrPkvDA/WjJDCSpUvcI/AAAAAAAADUE/wJIdPDiYYTAwYk2BPKqV8Ha0JMeqjBt0ACLcBGAs/s1600/KECOHDOTINFO.png
https://3.bp.blogspot.com/-BnOZwrPkvDA/WjJDCSpUvcI/AAAAAAAADUE/wJIdPDiYYTAwYk2BPKqV8Ha0JMeqjBt0ACLcBGAs/s72-c/KECOHDOTINFO.png
Kecoh Info
https://www.kecoh.info/2017/12/kecoh-bila-media-bongkarkan-ramai.html
https://www.kecoh.info/
https://www.kecoh.info/
https://www.kecoh.info/2017/12/kecoh-bila-media-bongkarkan-ramai.html
true
4038014126138474965
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share. STEP 2: Click the link you shared to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy